شناسهٔ خبر: 67706293 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

میودراگ بوژوویچ مقابل دوربین خبرورزشی: قبل از آمدن به ایران با یشیچ و بردیف حرف زدم، با برانکو و اسکوچیچ، نه! +ویدیو

سرمربی مونته نگرویی استقلال خوزستان در بدو ورود به تهران با خبرورزشی گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

میودراگ بوژوویچ سرمربی مونته نگرویی و جدید تیم استقلال خوزستان در فصل آینده وارد ایران شد.

میودراگ بوژوویچ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبر ورزشی گفت: شناخت کمی از کشور ایران دارد و قبلا درباره فوتبال ایران با برانکو صحبت نکرده است. او ابتدا بلافاصله پس از ورود به فرودگاه امام مقابل دوربین خبرورزشی تاکید کرد برای کار کردن به ایران آمده و نمی‌خواهد زمان را از دست بدهد.

متن کامل گفتگوی اختصاصی خبرورزشی با میودراگ بوژوویچ را بخوانید.

ضمن خوشامدگویی به ایران آیا برای شناخت بیشتر از فوتبال کشورمان با مربیان حوزه بالکان که سابقه کار در ایران را دارند، مثل برانکو یا دراگان اسکوچیچ مشورت کردید؟

قبلا شناخت کوتاهی از فوتبال ایران داشتم و با میودراگ یسیچ که در ایران کار کرده بود، صحبت کرده بودم و چیزهای خوبی راجع به ایران گفته بود. چند بازیکن که در ایران بازی کرده بودند را می‌شناختم ولی با آن اشخاصی که شما اسم بردید صحبت نکردم و با توجه به پیشنهاد باشگاه استقلال خوزستان تعدادی از بازی‌های لیگ ایران را دیدم.

شما سال گذشته گزینه فولاد خوزستان بودید، با چه شناختی از فوتبال ایران به استقلال خوزستان آمدید؟

من شناخت عمیقی از فوتبال ایران ندارم و تنها شناختم به اسم باشگاه‌های ایرانی برمی‌گردد. البته صحبت‌هایی با قربان بردیف کرده بودم اما این که بخواهم بگویم تک تک باشگاه‌های ایران را می‌شناسم، مطمئنا اصلا چنین چیزی نیست.

به عنوان سوال آخر، آیا می‌دانید فوتبال در خوزستان و اهواز تمام زندگی مردم است و حساسیت  بالایی نسبت به تیم استقلال خوزستان وجود دارد؟

من می‌دانم مردم خوزستان چقدر فوتبال را دوست دارند، ما تلاش می‌کنیم با استقلال خوزستان به موفقیت برسیم و برنامه دیگری جز موفقیت وجود ندارد.

نظر شما