شناسهٔ خبر: 67705489 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حمایت مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی از ماشین‌آلات گیاهان دارویی

ادوات و ماشین‌آلات تولید و فرآوری گیاهان دارویی تحت پوشش تسهیلات مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین زینلی، مجری طرح ملی گیاهان دارویی در راستای حمایت از ماشین‌آلات کشاورزی حوزه گیاهان دارویی عنوان کرد: ادوات و ماشین‌آلات تولید و فرآوری گیاهان دارویی تحت پوشش تسهیلات مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی قرار می‌گیرد. تمام تولیدکنندگان ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی در کشور برای حلقه‌های متعدد زنجیره‌های ارزش گیاهان دارویی که ماشین‌آلات و ادوات آنها دارای استاندارد و تاییدیه لازم هستند، می‌توانند به منظور برخورداری از حمایت‌های بخش مکانیزاسیون و ثبت ماشین‌آلات خود در سامانه مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی، درخواست‌های خود را به دفتر طرح ملی گیاهان دارویی ارسال کنند.

وی افزود: فعالان بخش گیاهان دارویی برای بهره‌مندی از تسهیلات و تهیه ادوات و ماشین‌آلات مورد نیاز می‌توانند به سایت مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

احمدرضا کمالیون، دبیر کمیته مکانیزاسیون گیاهان دارویی نیز با اشاره به اهمیت ماشین‌آلات و نقش مکانیزاسیون در تحقق اهداف پیش‌بینی شده و توسعه گیاهان دارویی گفت: دفتر طرح ملی گیاهان دارویی با همکاری مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی و با بررسی‌های کارشناسی و فراخوان‌های متعدد، ماشین‌آلات و ادوات تولید و فرآوری گیاهان دارویی مورد نیاز این صنعت را تحت پوشش تسهیلات مکانیزاسیون قرار داد.

نظر شما