شناسهٔ خبر: 67703168 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

سرمربی سابق ایران پشت یک انتقال خبرساز

اف سی شالکه 04 به برنامه‌ریزی تیم خود ادامه می‌دهد تا در فصل آینده لیگ دسته دوم دوباره حمله کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌های سلطنتی اکنون با جذب مهاجمی از خانواده‌ای سرشناس در یک کودتای نقل و انتقالات واقعی حاضرند!

امیل هویلوند که در حال حاضر با باشگاه کپنهاگ قرارداد دارد، با قراردادی تا سال 2018 به شالکه پیوست. او شماره 15 را روی پیراهن خود خواهد پوشید.

برادر او راسموس هویلوند فصل گذشته 16 گل برای منچستریونایتد به ثمر رساند. اسکار هویلوند، برادر دوقلوی بازیکن آینده شالکه، در تابستان امسال توسط آینتراخت فرانکفورت به خدمت گرفته شد.

مارک ویلموتس مدیر ورزشی آبی‌ها می‌گوید: ما با امیل در حال جذب یک مهاجم با استعداد هستیم که مشخصاتش بسیار جالب است. او مهاجمی قوی با قدرت دویدن عالی است که قدرت خوبی در حفظ توپ دارد. در بحث‌ها، امیل به وضوح تمایل خود را برای پیشرفت گام به گام در شالکه بیان کرد.

برادران هویلوند در سه باشگاه مشهور اروپایی به بازی مشغولند.

بر اساس گزارش‌ها، شالکه 300 هزار یورو به طرف دانمارکی می‌دهد و ممکن است پاداش‌های بیشتری به این مبلغ اضافه شود. در رقابت برای این دانمارکی، S04، اشتوتگارت را شکست داده است، که در فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد.

هویلوند اخیراً برای تیم زیر 19 سال کپنهاگ بازی کرد و در یازده بازی 8 گل به ثمر رساند. او همچنین در لیگ جوانان چهار بار گلزنی کرد و سه گل دیگر به ثمر رساند. او همچنین بازیکن ملی پوش زیر 19 سال است.

 

نظر شما