شناسهٔ خبر: 67702737 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

نتایج فروش خودروهای وارداتی: زمان قرعه‌کشی و اطلاعات مهم برای متقاضیان

تحریریه جهان صنعت نیوز

در هفدهمین دوره فروش خودروهای وارداتی، حدود ۱۳۰ هزار نفر درخواست ثبت کرده‌اند و قرعه‌کشی تا پایان هفته جاری انجام و نتایج آن هفته آینده منتشر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

جهان صنعت نیوز – مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، از برگزاری هفدهمین دوره فروش خودروهای وارداتی خبر داد و گفت که در این مرحله، ۳۶ مدل خودرو برای متقاضیان جدید و مرحله‌ی اول عرضه شد و حدود ۱۳۰ هزار نفر درخواست خودرویی خود را ثبت کردند. ضیغمی افزود که قرعه‌کشی تا پایان هفته جاری انجام شده و نتایج آن هفته آینده در سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی منتشر خواهد شد. این دوره از فروش از ۱۹ تیر تا ۲۴ تیر ۱۴۰۳ ادامه داشت و متقاضیان می‌توانستند از بین مدل‌های مختلف خودرو، پنج اولویت خود را انتخاب کنند.

سرویس خودرو، مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، اعلام کرد که هفدهمین دوره از فروش خودروهای وارداتی با گسترده‌ترین طرح تاکنون برگزار شد. در این طرح، که آخرین مهلت برای متقاضیان مرحله‌ی اول به حساب می‌آید، ۳۶ مدل خودروی وارداتی عرضه شد و متقاضیان جدید نیز در کنار ثبت‌نام‌کنندگان مرحله‌ی اول (اسفند ۱۴۰۱) فرصت ثبت‌نام داشتند.

ضیغمی بیان کرد: «در این نوبت از عرضه خودروهای وارداتی، حدود ۱۳۰ هزار نفر درخواست خودرویی خود را ثبت کرده‌اند.»

رئیس سازمان توسعه تجارت افزود: «تلاش بر این است که تا پایان هفته جاری، قرعه‌کشی انجام و طی هفته آتی، نتایج این دوره مشخص و بر روی سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی بارگذاری شود.» این مرحله از عرضه خودروها از روز سه‌شنبه، ۱۹ تیر ماه، آغاز شد و تا پایان روز یکشنبه، ۲۴ تیر ماه، ادامه داشت. در این دوره، هر دو گروه متقاضیان مرحله‌ی اول و متقاضیان جدید که اقدام به تعریف حساب وکالتی و بلوکه کردن وجه ۵۰۰ میلیون تومانی کرده بودند، امکان انتخاب پنج اولویت خود را از بین ۳۶ مدل خودروی وارداتی داشتند.

نظر شما