شناسهٔ خبر: 67701549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

انجمن خیرین صنایع‌دستی برای نخستین بار در استان گیلان تشکیل خواهد شد

طیبه نوری

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گیلان از برگزاری جلسه‌ای به منظور تشکیل انجمن صنایع‌دستی و انجمن خیرین صنایع‌دستی و هنرهای سنتی برای نخستین بار در استان و کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث‌آریا، مصطفی خانعلی‌نژاد گفت: در راستای اهداف راهبردی معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گیلان به منظور حمایت از هنرمندان پیشکسوت و از کار افتاده و نیز هنرمندان خلاق و نوع‌آور، جلسه‌ای در روز چهارشنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳ به منظور تشکیل صندوق حمایت یا انجمن خیرین صنایع‌دستی برای نخستین بار در استان و کشور با همکاری و تعامل معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گیلان و کمسیون صنایع‌دستی اتاق بازرگانی استان برگزار شد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گیلان افزود: در گام اول از ۲۵ هنرمند فعال و تراز اول که دارای کارگاه‌های بزرگ‌ و صادراتی و همچنین فروشگاه‌داران تراز اول استان هستند، دعوت شد که این موضوع در آینده نزدیک برای افزایش تعداد هنرمندان با تراز تجاری بالا و صادر کننده  ادامه خواهد داشت.

او تصریح کرد: در این جلسه، موضوعاتی مانند صادرات و کیفی‌سازی محصولات، نام تجاری، بسته‌بندی و شرکت در نمایشگاه‌های استانی، ملی و بین‌المللی و خانه‌های خلاق و کارآفرینی استان و... نیز مطرح و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

نظر شما