شناسهٔ خبر: 67700581 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پاس گل دربی یادگار صالح برای آبی‌ها:

پایان دوران ستاره استقلال با یک لحظه خاص!

صالح حردانی فصل گذشته یکی از بهترین‌های استقلال بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، صالح حردانی بعد از 2 فصل و نیم حضور در استقلال روز گذشته از این تیم جدا شد و به سپاهان پیوست تا به دوران حضور خود در تیم استقلال پایان دهد و تجربه جدیدی را پشت سر بگذارد.

او در فصل اولی که برای استقلال به میدان رفت با نظر فرهاد مجیدی در نیم فصل به جمع آبی‌پوشان اضافه شد و 2 پاس گل و 1 گل را هم به نام خود ثبت کرد، خاطره انگیزترین لحظه‌ای که این بازیکن در دوران حضور خود در استقلال ثبت کرد ارسال پاس گل برای رودی ژستد بود که در نهایت همین گل سرنوشت قهرمانی بدون شکست آنها را رقم زد.

ویدئو: 248437

او در دومین فصل حضورش در استقلال همزمان با حضور ساپینتو تعداد بازی‌های بیشتری انجام داد و در این فصل هم 1 گل و 2 پاس دیگر به نام خودش ثبت کرد تا آماری مشابه فصل گذشته داشته باشد.

حردانی فصل گذشته بازیکن کلیدی برای استقلال بود و در پست مدافع میانی و مدافع راست برای استقلال بازی کرد و در هر دو پست عملکرد خوبی داشت تا مورد توجه امیر قلعه نویی قرار بگیرد و در تیم ملی حضور پیدا کند و در اردوی آخر تیم ملی جانشین رامین رضاییان مدافع فعلی استقلال شود، رقابت این دو بازیکن برای پوشیدن پیراهن تیم ملی این‌بار در تیم‌های دیگر تماشایی خواهد بود و با توجه به بازگشت صادق محرمی این رقابت سخت‌تر خواهد شد و آنها تلاش زیادی برای حضور در تیم ملی انجام خواهند داد.

2054954

صالح به خوبی توانست جای خالی کوین یامگا ستاره فرانسوی باشگاه استقلال را پرکند تا جای خالی او در ترکیب آبی‌ها احساس نشود، او در طول نیم فصل دوم خستگی‌ناپذیر برای استقلالی‌ها به میدان رفت و در نتایج این تیم تاثیرگذار بود.

دوران حضور صالح حردانی در استقلال با 69 بازی، 3 گل و 4 پاس گل به پایان رسید و این بازیکن دقیقا مانند حضور در فولاد بعد از گذشت 3 فصل از باشگاه خود جدا شد و با پیوستن به سپاهان اهداف بزرگی را برای ادامه فوتبال خود دنبال خواهد کرد.

نظر شما