شناسهٔ خبر: 67700571 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

برای شهید رئیسی عزیز/ شماره ۷

آیت الله رئیسی دو تاریخ تولد داشت +جزئیات

همان طور که از صبح سیزدهم دی ماه 98 ملت ایران حاج قاسم سلیمانی متفاوتی را شناختند، سی‌ام اردیبهشت هم روزی بود که رئیسی جدیدی متولد شد.

صاحب‌خبر - گروه سیاسی جهان نيوز، حسین خان بابازاده: «مردان بزرگ دو تاریخ تولد دارند. یک تاریخ تولد شخصیت حقیقی اینهاست؛ یک تاریخ تولد شخصیت حقوقی و جایگاهشان است. عاشورا روز تولد عاشورائیان است». این جملات بخش هایی از سخنرانی شهید آیت الله رئیسی در شب عاشورای سال 1400 در اجتماع عشیره عاشورا است.

درباره جایگاه والا، خاص و رشک برانگیز اصحاب وفادار سالار شهیدان که تردید نیست اما از این جملات شهید جمهور می‌توان برای توصیف شخصیت و جایگاه خود ایشان هم الهام گرفت.

همان طور که از صبح سیزدهم دی ماه 98 ملت ایران حاج قاسم سلیمانی متفاوتی را شناختند، سی‌ام اردیبهشت هم روزی بود که رئیسی جدیدی متولد شد. به عبارت بهتر نه تنها دولت رئیسی و ریاست جمهوری او در سانحه هوایی به پایان نرسید بلکه شهید رئیسی به عنوان یک الگو با ویژگی های منحصر به فرد متولد شد که همواره در سپهر سیاسی ایران حاضر است.

این به این دلیل است که رئیسی در خدمتگزاری به کشور، یک نصاب تازه‌ای را با حجم قابل توجهی از صداقت، صمیمیت، انقلابی‌گری، صبوری، مردم‌داری، پرکاری، تلاش شبانه‌روزی، ولایتمداری، عزتمندی، جوان‌گرایی، صراحت برابر دشمنان و ... به وجود آورد.

با اینکه عمر دولت رئیسی حتی به یک دوره و حتی به سه سال هم نرسید اما خدمات او و دولت سیزدهم در افکار عمومی ماندگار شد. رئیسی شهید خدمت به ملت ایران و پیشرفت کشور شد و در سی‌ام اردیبهشت علی رغم سال ها بدخواهی، تهمت، زخم زبان، تمسخر، کتمان حقایق و در یک کلمه یعنی «مظلومیت»، دوباره متولد شد.

فیلم شب عاشورا

بیشتر بخوانید:
رئیسی کار همه مسئولان نظام را سخت کرد
پنج اصلی که بر ذهن رئیسی حاکم بود

۴ بزنگاه مهم که رئیسی با موفقیت از آن عبور کرد
چند نکته مهم درباره «دلم برای رئیسی سوخت»
ناگفته مهم ۳ مسئولیت قبل از شهادت آیت الله رئیسی

۲۴ نکته مهم درباره شهید آیت الله دکتر رئیسی
چرا مردم «رئیسی» را دوست داشتند؟
یک جمع بندی از شهادت رئیس جمهور عزیز

نظر شما