شناسهٔ خبر: 67699864 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

گزارش ویژه از شب تاریخی دانیال، ترابی و بیرانوند

ورود ستاره‌های تراکتور به شهر تبریز در شبی جذاب رقم خورد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش “ورزش سه”، سه ستاره تراکتور در حالی وارد تبریز شدند که تعداد کثیری از هواداران این تیم آماده استقبال از آنها می‌شدند. البته به دلیل ازدحام، امکان ورود ستاره‌ها از میان جمعیت وجود نداشت و آنها با همراهی چند ستاره و از میان لنز دوربین عکاسان و خبرنگاران، سالن ویژه فرودگاه را به مقصد هتل محل اقامت ترک کردند.

امیرحسین حسین‌زاده، شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی سه ستاره تراکتور بودند که در این پرواز دانیال، ترابی و بیرانوند را همراهی می‌کردند.

این یک اتفاق ویژه برای تیم فوتبال تراکتور بود. ترابی، دانیال و بیرانوند سه مهره تاثیرگذار در راه قهرمانی پرسپولیس بودند و بی تردید هیچکسی جز زنوزی نمی‌توانست آنها را به تیم جدیدی بکشاند.

آنها از یک تیم قهرمان جدا شدند تا تراکتور را قهرمان کنند. اما حالا سیاست باشگاه تغییر یافته و دیگر وعده قهرمانی داده نمی‌شود چرا که هیچ تضمینی  برای آن وجود ندارد؛ همانطور که بازیکنان پرسپولیس هم تا لحظه آخر چنین ادعایی نداشتند.

خبرنگار ما در تلاش کوتاه برای گفتگو با این سه بازیکن،  چند جمله را از آنها گرفت، از حس حوب ترابی برای زندگی در تبریز تا پاسخ بیرانوند به خوشامدگویی و البته یک جمله مهم دانیال: برای قهرمانی خیلی زوده!

البته که وقتی شما سرمربی تیم ملی را روی نیمکت می‌نشانید و سه ستاره را از تیم قهرمان می‌آورید، یعنی چیزی جز قهرمانی در ذهنتان نیست. اما انگار چیزی در ساختار تراکتور تغییر کرده، آنها دیگر نمی‌خواهند تیمشان را تحت فشار قهرمانی قرار دهند و دوست دارند فقط برای رسیدن به بهترین نتیجه تلاش کنند؛ طبیعتا در این صورت قهرمانی هم به سراغ آنها می‌آید.

شاید در سال اول نه (برانکو لیگ پانزدهم) اما این تقدیر تیمی است که برای موفقیت تلاش می‌کند. از امروز تمرینات پیش فصل آغاز می‌شود و انگار جمله زیبای دانیال را باید روی هرجایی که ممکن است یک تراکتوری از آنجا بگذرد نوشت: برای قهرمانی زوده.

شاید در ذهن دانیال این بود که قهرمانی چیزهای بیشتری هم می‌خواهد. از جمله شور و حمایت سکوها که البته در تبریز یکی از باکیفیت‌ترین مدل‌هایش پیدا می‌شود و باید در این فصل بهتر از همیشه هم باشد.

این عطش موفقیت که به تراکتور تزریق شده، لیگ ایران را هم جذاب خواهد کرد و ما بی‌تاب تماشای ۳۰ بازی تراکتور خواهیم بود، ای کاش که تلویزیون سراسری هم آن را در جدول پخش قرار دهد.

 

نظر شما