شناسهٔ خبر: 67699850 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

فوری: ستاره ملی‌پوش استقلال به سپاهان پیوست

صالح حر دانی با سپاهان به توافق نهائی دست یافت و قرار است که فردا قرارداد خود را با تیم اصفهانی به امضا برساند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، جدایی صالح حردانی از استقلال قطعی شد و این بازیکن امشب با سپاهان به توافق نهایی دست یافت و فردا نیز قرارداد رسمی خود را با تیم اصفهانی امضا می کند تا به عنوان جانشین رامین رضاییان، به جمع شاگردان ژوزه مورایس اضافه شود تا به نوعی دو تیم استقلال و سپاهان، مدافعان راست خود را جابجا کرده باشند.

صالح حردانی یکی از بازیکنانی بود که در پایان فصل قبل، قراردادش با استقلال به پایان رسیده بود ولی او و باشگاه برای ادامه همکاری به توافق دست پیدا نکردند. در شرایطی که شایعات زیادی مبنی بر پیشنهاد چشمگیر سپاهان به صالح منتشر شده بود، این بازیکن با انتشار یک استوری، مدعی شد که برای تمدید قرارداد با آبی‌ها، تنها خواستار دریافت مطالباتش از فصل قبل است.

بلافاصله و پس از این استوری، باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای را منتشر و اعلام کرد که اگر شرط حردانی پرداخت مطالباتش است، برای این کار مشکلی ندارد و صالح می‌تواند با دریافت طلب‌هایی که از استقلال دارد، قراردادش را تمدید کند که البته مشخص بود این بیانیه، به معنای پایان کار بازیکن ملی پوش در جمع آبی‌هاست.

پس از جذب رامین رضاییان، حردانی یک قدم دیگر به جدایی نزدیک شد و در شرایطی که به نظر می‌رسید این بازیکن برای از دست ندادن جایگاهش در تیم ملی به دنبال انتخاب یک تیم جدید است، با مدیران سپاهان جلساتی را برگزار کرد و در نهایت نیز طرفین امشب به توافق دست پیدا کردند.

حردانی که در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم و با نظر فرهاد مجیدی به استقلال پیوسته بود، در این مدت یکی از ارکان کلیدی و مهم در ترکیب آبی‌ها بود.

 

نظر شما