شناسهٔ خبر: 67699156 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی :

اسدآباد از نعمت راه آهن محروم شد/ کنارگذر اسدآباد معيوب است

صاحب‌خبر -
اسدآباد از نعمت راه آهن محروم شد/ کنارگذر اسدآباد معيوب است
خبرگزاری آریا-نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه به دلیل ناکار آمدی و سوء مدیریت مدیران، اسدآباد از داشتن راه آهن محروم شد.
دکتر اکبر رنجبرزاده گفت: در مجلس دهم احداث راه آهن اسدآباد به كرمانشاه در پیوست لایحه بودجه سال 97 گنجانده شده بود ولی با پایان یافتن عمر مجلس، این مهم به مجلس یازدهم سپرده شد که متاسفانه به دلایل نا مشخصی شهرستان از این نعمت ارزشمند محروم شد.
وی با انتقاد از اجرا معیوب پروژه کنارگذر اسدآباد اظهار داشت: متاسفانه با گذشت 14 سال از آغاز این پروژه هنوز مشکلات و نواقص موجود برطرف نشده و مسئولین شهرستان با شتاب زدگی لاین رفت کنار گذر را افتتاح می‌کنند که هر شاهد تصادف و افزایش تلفات انسانی هستیم.
رنجبرزاده همچنین  با بیان اینکه در سال 97 طرح آزاد راه همدان- اسدآباد- کنگاور- کرمانشاه  در مجلس دهم به تصویب رسیده بود گفت: متاسفانه به دلیل عدم پیگیری در مجلس یازدهم ردیف بودجه ای آن حذف و طرح کاملا از دستور خارج شد.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: کارهای برای احیای طرح آزاد راه همدان- اسدآباد- کنگاور- کرمانشاه  در حال انجام است که تا یکی دو ماه آینده خبرهای خوبی از شروع این پروژه شنیده می شود.
کنارگذر اسدآباد معیوب است رنجرزاده در ادامه با انتقاد از اجرای ناقص پروژه کهن سال کنارگذار اسدآباد گفت متاسفانه با گذشت 14 سال از آغاز این پروژه هنوز مشکلات و نواقص موجود برطرف نشده و مسئولین وقت با شتاب زدگی لاین رفت کنار گذر را فتتاح می‌کنند که هر روز در طول این مسیر شاهد تصادف و افزایش تلفات انسانی هستیم.
کنارگذر اسدآباد معیوب است رنجبرزاده در ادامه با انتقاد از اجرای ناقص پروژه کهنسال کنارگذار اسدآباد گفت متاسفانه با گذشت 14 سال از آغاز این پروژه هنوز مشکلات و نواقص موجود برطرف نشده و مسئولین وقت با شتاب زدگی لاین رفت کنار گذر را فتتاح می‌کنند که هر روز در طول این مسیر شاهد تصادف و افزایش تلفات انسانی هستیم.
نماینده مردم  شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه زیر ساخت های شهر اسدآباد بسیار ضعیف و نامناسب است.
رنجبرزاده اظهار داشت: ضعف در مبلمان شهری و همچنین نبود امکانات درفاهی و تفریحی باعث ایجاد نارضایتی شهروندان اسدآبادی شده است.
وی بابیان اینکه باید برای رفع مشکلات شهری از همه ظرفیت های موجود استفاده کرد گفت: فضا و مبلمان شهر اسدآباد نیازمند اصلاح و بازبینی است.
نماینده مردم  شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اصلاح و بهسازی راه های روستایی اشاره کرد و گفت: تمام نقاط حادثه خیز راه های روستایی شهرستان اصلاح می شود.
وی از دریافت مجوز دو هزار و 300 تن قیر رایگان خبرداد و گفت: با دریافت این میزان قیر بخشی از مشکل آسفالت معابر و خیابان های شهری و روستایی شهرستان برطرف می شود.





نظر شما