شناسهٔ خبر: 67697446 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

بازدید مشترک کارگروه زیربنایی ستاد اربعین آذربایجان غربی از جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه ارومیه

سمیرا محمدی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ضمن اشاره به اهمیت کنترل، نظارت و همچنین آماده‌سازی مجاری عرضه و نمازخانه‌های بین راهی گفت: کارگروه زیربنایی ستاد اربعین آذربایجان غربی به‌صورت مشترک با همکاری دستگاه‌های مربوطه از جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه ارومیه بازدید می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث آریا، احمد مجرد گفت: در این بازدیدها همه نواقصات جایگاه‌ها از نظر خدمات عمومی اعم از سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها احصا شده و در یک بازه زمانی مشخص، توسط مالکان مجاری عرضه نسبت به رفع نواقص اقدام می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه افزود: پیش‌بینی می‌شود تعداد زائران حسینی در سال جاری نسبت به سال‌های قبل افزایش داشته باشد و باید ضمن فراهم کردن زیرساخت‌های خدمات‌رسانی، توجه به موارد بهداشتی در اولویت قرار گیرد.

او تصریح کرد: بازدید از جایگاه‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی در مسیرهای مواصلاتی آذربایجان غربی در اولویت بازدید کارگروه مشترک زیربنایی ستاد اربعین بوده و این مهم نیز با نظارت و بازدیدهای میدانی بازرسان این شرکت و دستگاه‌های عضو ستاد فراهم می‌شود.

مجرد بیان کرد: وظیفه رسیدگی به نحوه ارائه خدمات در جایگاه‌های عرضه سوخت شهری و بین‌شهری بر عهده این کارگروه بوده است، امیدوارم به همت این عزیزان و یاری خداوند متعال خدمات شایسته و بی‌نقصی را به زائران حسینی ارائه دهیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه خاطرنشان کرد: میزان تامین و ذخیره‌سازی سوخت در انبارهای نفت منطقه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و بالغ بر ۱۶۸ باب جایگاه عرضه سوخت منطقه ارومیه آماده ارائه خدمات به زائران اربعین و شهروندان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما