به گزارش خبرگزاری آریا، علی صادقی گفت: سامانه تلفن گویای 141 آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعاتی همچون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود و غیره را به تماس گیرندگان ارائه میکند.
صادقی اظهار کرد: این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حملونقل کالا و مسافر را دارد.
سرپرست اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان مازندران عنوان کرد: از ابتدای سال 1403 تا پایان خردادماه بیش از 3میلیون و 927هزار و 841 تماس با سامانه 141 گرفته شده از این میان 47هزار و 334تماس به صورت مستقیم توسط اپراتورهای سالن مانیتورینگ این اداره پاسخ داده شده و مابقی اطلاعات لازم را از طریق گزینههای گویای سامانه 141 دریافت کردهاند.
وی تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جادهای تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیتهای تردد احتمالی را از سامانه 141 دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامهریزی کنند.
صادقی اظهار کرد: اطلاعات جادهای از طریق درگاه اینترنتی www.141.ir و اپلیکیشن تلفن همراه 141 نیز قابل دسترسی و استفاده هموطنان عزیز است.
نظر شما