شناسهٔ خبر: 67696098 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گولسیانی گیتار زد، خاطره گفت و گلایه کرد!

گئورگی گولسیانی به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های ورزشی کشور گرجستان تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، مدافع ۳۳ ساله پرسپولیسی‌ها که حضوری دیرهنگام در تیم ملی داشته، پس از درخشش در بازی پرتغال و مهار کریستیانو رونالدو آنقدر به چشم آمده که لحظه‌ای از روزنامه‌نگارها و شوهای تلویزیونی در امان نیست؛ اتفاقی که برای او تازه است و قبلا کمتر برایش تکرار شده بود که اگر چنین نبود، گولسیانی به جای حضور در لیگ ایران، سال‌ها پیش در یک کشور اروپایی به بازی خود ادامه می‌داد.

این مدافع بلندقامت و خوش قیافه به تازگی در یک شوی تلویزیونی جدید شرکت کرده و در آنجا با دست گرفتن گیتار اقدام به آوازخوانی برای مجری برنامه و بینندگانش کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

این در حالی است که اصل صحبت‌ها درباره گذشته گولسیانی و کودکی سخت او بود. او از پیاده‌روی‌های طولانی‌اش برای حضور در باشگاه‌های ورزشی گفته است و اینکه اگر نامزدش نبود، معلوم نبود سرنوشت او با جیب خالی چه می‌شد.

گئورگی همچنین درباره طلوع دیرهنگامش در فوتبال گفته است که مربیان قبلی تیم ملی گرجستان روی او نظر خاصی نداشتند و این کج سلیقگی شامل کل فوتبال گرجستان شده و حالا با حضور سانیول، آنها این روزهای بد را کنار می‌گذارند. گئورگی می‌گوید: هیچ ابایی ندارم که از سرمربیان قبلی تیم ملی گرجستان انتقاد کنم.

نظر شما