شناسهٔ خبر: 67696027 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

یورش بامدادی نظامیان اسرائیلی به کرانه باختری/ القسام واکنش نشان داد

اقتصادنیوز: منابع خبری بامداد چهارشنبه از یورش نظامیان صهیونیست به مناطقی در کرانه باختری خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نظامیان صهیونیست به شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری یورش بردند و با نیروهای مقاومت در این شهر درگیر شدند.

گردان‌های القسام در جنین اعلام کرد که با نظامیان صهیونیست در محله المراح درگیر و آنها را با بسته‌های انفجاری هدف قرار دادند.

نظامیان صهیونیست همچنین به شهرک بیتا واقع در جنوب نابلس، شهرک بیت فجار واقع در جنوب بیت لحم و شهرک عزون واقع در شرق قلقیلیه یورش بردند و با فلسطینیان درگیر شدند.

منابع محلی فلسطینی گزارش دادند که در پی درگیری میان نظامیان صهیونیستی و جوانان فلسطینی در شهرک عیساویه در قدس اشغالی، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر زخمی شده است.

خبر مرتبط
یورش اشغالگران به کرانه باختری/تخریب چند جایگاه سوخت

اقتصادنیوز: منابع خبری بامداد دوشنبه از یورش نظامیان صهیونیست به شمال کرانه باختری خبر دادند.

پیش تر باشگاه حمایت از اسیران فلسطینی از افزایش شمار شهروندان فلسطینی بازداشت‌ شده توسط رژیم صهیونیستی در کرانه‌باختری رود اردن به ۹ هزار و ۶۵۵ نفر از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) خبر داده بود.

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲)، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه انجام داده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی در این مدت صدها فلسطینی را نیز در کرانه باختری شهید و زخمی کرده است.

 

نظر شما