شناسهٔ خبر: 67695192 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جدایی سانچس یک باخت برای فوتبال اکوادور!

با پایان رقابت‌های کوپا آمریکا، تیم ملی فوتبال اکوادور به دنبال جذب یک مربی به عنوان جانشین فلیکس سانچس،‌ سرمربی اسپانیایی، است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، فلیکس سانچس پس از باخت قهرمانانه اکوادور مقابل آرژانتین (قهرمان کوپا) و حذف در ضربات پنالتی بلافاصله از سمت خود در تیم ملی اکوادور استعفا داد که در آن زمان علت این تصمیم مشخص نشد اما به وضوح معلوم بود چندان از کار کردن در کشور اکوادور رضایت ندارد.

سانچس که به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در آسیا برای خود اسم و رسمی پیدا کرده، پس از مذاکره با مدیران فدراسیون فوتبال ایران برای هدایت تیم ملی ایران، در شرایطی که توافق با اکوادور را در جیب خود داشت، به این کشور پرواز کرد و کار خود را در آمریکای جنوبی آغاز کرد.

او در دوران حضورش در این کشور تاثیر مثبت خود را روی تیم ملی گذاشت و با وجود کسب سه امتیاز، آنها شرایط خوبی در مسابقات مقدماتی جام جهانی دارند و همچنین در رقابت‌های کوپا قوی از بهترین تیم‌های مسابقات بودند.

تیاگو مورالس، روزنامه‌نگار ورزشی، درباره سانچس می‌گوید: فلیکس به دلیل نظرات توهین‌آمیز در شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مند به ادامه همکاری با فوتبال اکوادور نبود. او فرزندان نوجوانی دارد و مسائلی که در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، برای وی قابل تحمل نبود.

او می‌گوید جدایی فلیکس سانچس از از تیم ملی یک باخت برای فوتبال اکوادور است.

احتمالا سانچس سرمربی آینده تیم فوتبال السد قطر خواهد بود.

نظر شما