شناسهٔ خبر: 67694474 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

پشت پرده اصرار جواد نکونام به خرید علی علیپور؛ استقلال تغییر شیوه داد!

استقلال در فصل جدید به جای بازی با 3 مدافع، به دفاع 4 نفره روی می آورد

صاحب‌خبر -

راز اصرار جواد نکونام به جذب علی علیپور فارش شد.

به گزارش خبرورزشی، علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس در حالی در فهرست خرید استقلال قرار گرفته که آبی های پایتخت، بلانکو را در خط حمله حفظ خواهند کرد و با توجه به تمدید قرارداد مهرداد محمدی، در اختیار داشتن ماشاریپوف و خرید محمدحسین اسلامی، مهره های تهاجمی نسبتا خوبی در اختیار دارند. اما این که جواد نکونام همچنان دنبال خرید مهاجم است و دست روی علی علیپور گذاشته به این دلیل است که می خواهد روش بازی استقلال را نسبت به فصل قبل تغییر بدهد.

جواد نکونام که فصل قبل 352 بازی می کرد، حالا دنبال بازی با روش 442 است و می خواهد یک مهاجم رونده و پا به توپ کنار گوستاوو بلانکو داشته باشد. جواد نکونام می گوید مهاجمی می خواهد که بتواند حداقل 20 متر پا به توپ برود و انتقال بازی را با سرعت انجام بدهد. او که به استفاده همزمان از علی علیپور و بلانکو در خط حمله فکر می کند، مدعی است مهرداد محمدی، ماشاریپوف و رامین رضاییان را پشت سر بلانکو و علیپور بازی خواهد داد.

باور این که جواد نکونام تنها با یک هافبک دفاعی و دو مدافع وسط بازی کند، باتوجه به شناخت قبلی از این مربی که فصل قبل از سه مدافع میانی و دو هافبک دفاعی همزمان استفاده می کرد، سخت است اما نزدیکان نکونام می گویند او به همین دلیل که می خواست رامین رضاییان را به عنوان وینگر راست به میدان بفرستد، اصرار به حفظ صالح حردانی داشت و می خواست صالح حردانی را به عنوان دفاع راست در دفاع 4 نفره بازی بگیرد.

حالا هم اصرار او به جذب علی علیپور است تا زوج بلانکو در خط حمله استقلال باشد.

نظر شما