شناسهٔ خبر: 67694287 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در نذر خدمت ایام محرم؛

بیش از ۵۰۰ فقره سند مالکیت در بوشهر اهدا شد

بوشهر- رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک بوشهر بیش از ۵۰۰ فقره سند مالکیت طی برنامه نذر خدمت به متقاضیان تحویل دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور صدور اسناد مالکیت در استان بوشهر اقدامات و پیگیری‌های فراوانی صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک بوشهر برای نشان دادن ارادت خود به سالار شهیدان، طی برنامه نذر خدمت سر کار حاضر شدند و به مردم خدمت ارائه کردند.

مهرانگیز گفت: به این مناسبت، کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک بوشهر در نذر خدمت، تعداد ۵۵۰ فقره سند مالکیت حقیقی و حقوقی را به متقاضیان تحویل دادند.

ثبت جهانی نام تجاری خرمای کبکاب بوشهر

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر نیز در این آئین گفت: همزمان با شهرستان بوشهر، ۱۱ واحد ثبتی دیگر نیز در سطح استان آئین نذر خدمت را برپا کرده‌اند.

بیش از ۵۰۰ فقره سند مالکیت در بوشهر اهدا شد

محمدرضا بزرگمهر با بیان این‌که در کنار صدور و تحویل اسناد مالکیت اشخاص حقیقی، اسناد مالکیت نهادهای حقوقی نیز صادر شده است، افزود: اسناد اراضی آموزش و پرورش، بنیاد مسکن و شرکت عمران عالی شهر نیز در این نذر خدمت تحویل داده شد.

نظر شما