شناسهٔ خبر: 67694173 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

تهدید سپاهان، ترفند فرشاد احمدزاده برای پرسپولیسی شدن!

فرشاد احمدزاده سپاهان را تهدید کرد

صاحب‌خبر -

باشگاه سپاهان در رایطی برای واگذاری فرشاد احمدزاده به پرسپولیس، 15 میلیارد تومان از باشگاه تهرانی می خواهد که از اصفهان خبر می رسد بعد از جذب مهدی لیموچی، مورایس علاقه ای به حفظ فرشاد احمدزاده ندارد.

به گزارش خبرورزشی، اگرچه ژوزه مورایس، نام فرشاد احمدزاده را خیلی بی سر و صدا از لیست بازیکنان مورد نیاز خود در فصل جدید خارج کرده اما باشگاه سپاهان قصد دارد از این بازیکن مازاد خود درآمدزایی کند.

آنها با این ادعا که باشگاه استقلال هم خواهان جذب فرشاد احمدزاده است، به پرسپولیس گفته اند برای آزادسازی فرشاد، 15 میلیارد تومان می خواهند اما رضا درویش مدعی است بش از 6 میلیارد تومان برای خرید این بازیکن بودجه ندارد و فقط با همین قیمت می تواند رضایت نامه احمدزاده را از سپاهان بگیرد.

در این میان فرشاد احمدزاده که تمایل دارد پرسپولیسی شود، ترفند جالبی به ذهنش رسیده و به مدیران سپاهان اعلام کرده اگر با رقم پیشنهادی پرسپولیس موافق نیستند، او از همین فردا به تمرین سپاهان برمی گردد.

فرشاد احمدزاده که می داند مورایس بعد از جذب لیموچی، برنامه ای برای حفظ او ندارد، امیدوار است با این تهدید، مدیران سپاهان کوتاه بیایند و اجازه بدهند او به پرسپولیس برود.

نظر شما