شناسهٔ خبر: 67693987 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

درخواست فرزندان برای قصاص پدر/ مرد همسرکش در دادگاه چه گفت؟ درخواست فرزندان برای قصاص پدر/ مرد همسرکش در دادگاه چه گفت؟

مردی که در یک درگیری خشن گلوی همسرش را بریده و او را به قتل رسانده است، پای میز محاکمه رفت. به گزارش اعتمادآنلاین، قتل خشن این زن را خود متهم به پلیس گزارش داد. او گفت همسرش را کشته و حالا جسد در خانه است. وقتی ماموران به محل رفتند، با جسد زن جوان روبه‌رو شدند. با انتقال جسد به پزشکی قانونی و آغاز

صاحب‌خبر -

مردی که در یک درگیری خشن گلوی همسرش را بریده و او را به قتل رسانده است، پای میز محاکمه رفت.

به گزارش اعتمادآنلاین، قتل خشن این زن را خود متهم به پلیس گزارش داد. او گفت همسرش را کشته و حالا جسد در خانه است. وقتی ماموران به محل رفتند، با جسد زن جوان روبه‌رو شدند. با انتقال جسد به پزشکی قانونی و آغاز تحقیقات متهم بازداشت شد.

این مرد به قتل اعتراف کرد و گفت به خاطر درگیری خانوادگی اقدام به قتل کرده است.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. وقتی متهم پای میز محاکمه رفت، ابتدا فرزندان او درخواست مجازات پدر را کردند. دختر مقتول که به شدت گریه می‌کرد، گفت حاضر به گذشت نیست و فقط قصاص می‌خواهد.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: من و همسرم از همان سال‌های اول ازدواج با هم اختلاف داشتیم. زنم همیشه غر می‌زد و همین موضوع باعث درگیری بین ما می‌شد. من از زندگی با این زن خسته شده بودم اما این وضعیت را تحمل می‌کردم. آخرین بار در غیاب فرزندان‌مان با هم درگیر شدیم و همسرم شروع به غر زدن کرد. من که از شنیدن حرف‌های او خسته شده بودم خانه را ترک کردم و بیرون رفتم اما وقتی بازگشتم بار دیگر همسرم شروع به دعوا کرد. من دهانش را گرفتم تا ساکت شود. او تقلا می‌کرد و می‌خواست فریاد بزند. به همین خاطر در یک لحظه کنترل اعصابم را از دست دادم و چاقویی را که در دست داشتم زیر گلویش کشیدم. وقتی گلوی همسرم بریده شد و خون روی زمین ریخت، ترسیدم و او را رها کردم. چند دقیقه‌ای بالای سر جسد همسرم نشستم و سپس با پلیس و فرزندانم تماس گرفتم و حقیقت را گفتم. قصد کشتن همسرم را نداشتم و در یک لحظه کنترل اعصابم را از دست دادم.

با پایان دفاعیات این مرد میانسال، قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

 

منبع: etemadonline-667438

نظر شما