شناسهٔ خبر: 67693491 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

وزیر اقتصاد در جمع عزاداران در امامزاده یحیی بن زید گنبد کاووس؛

خستگی ناپذیری و شجاعت از ویژگی های بارز شهید رئیسی بود

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: خستگی ناپذیری و شجاعت از ویژگی های بارز شهید خدمت آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» بود.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «سید احسان خاندوزی» با حضور در جمع عزاداران سیدالشهداء در امامزاده یحیی بن زید گنبد کاووس با اشاره به ویژگی های آیت الله رئیسی اظهار کرد: مهمترین ویژگی آن شهید همان تعبیری است که مقام معظم رهبری در مورد او داشتند که فرمودند: «خستگی نمی شناخت رئیسی عزیز و در مورد این ویژگی همه ما مصادیق بسیار زیادی را شنیده ایم».
 
به گفته وی؛ خداوند شجاعتی در وجود آیت الله رئیسی قرار داده بود که نه در حوزه داخلی و نه در حوزه مسائل خارجی ترس و هراسی از کسی نداشت.
 
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید خودش را برای مردم و رهبری وقف کرده بود، تصریح کرد: چیزی بین ایشان و خدا می گذشت که دیگران از آن مطلع نبودند و ما برخی ظواهر را می دیدیم؛ اما بعد از شهادتش متوجه شدیم که آنقدر وجودش را ارزشمند کرده بود که خدای باریتعالی این وجود گرانبها را خریداری کردند.
 
وی افزود: به عنوان نمونه در حوزه داخلی گزارش مالی را خدمت شهید جمهور مبنی بر یک جریان مالی ناسالم که در بخش هایی شکل گرفته بود تقدیم کردیم و پیشنهاد ما به عنوان وزارت اقتصاد این بود که در مورد این گروه ناسالم مالی باید یک تصمیم جدی و قاطع گرفته شود تا دچار مسئله نشویم و بلافاصله دستور دادند تا به صورت جدی پیگیری شود و هر کسی در هر جایگاه و پستی که مرتبط به این جریان مالی است باید پاسخگو بوده و در صورت اثبات گناه مجازات شود.
 
به گفته وی؛ بارها در جلسات آیت الله رئیسی به ما تأکید داشتند که باید از ظرفیت های بلا استفاده کشور نهایت بهره را ببریم.
 
خاندوزی با اذعان بر گره گشایی سفرهای رئیس جمهور شهید در استان گلستان، ابراز کرد: در سفر اولی که وی به استان گلستان داشت در شبه جزیره آشوراده که یکی از مصادیقی است که در آن هزار منفعت و مزیت است؛ اما متاسفانه هیچ خلق ثروت و هیچ ایجاد اشتغالی برای مردم صورت نگرفته بود.
 
وی ادامه داد: آن شهید بزرگوار به وزیر راه و شهرسازی وقت دستور دادند که ظرفیت های جزیره شناسایی شود و خارج از کاغذ بازی های اداری امورات این شبه جزیره را پیگیری کنند تا منفعت آن برای مردم باشد و شاهد زنده شدن دوباره آن باشیم.
 
 به گفته وی؛ کشور سرشار از ثروت و دارایی است؛ ولی به دلیل مدیریت نادرست از آن استفاده نمی شود؛ مولد سازی که ما در وزارت اقتصاد انجام می دهیم اگر پشت گرمی و حمایت های آیت الله رئیسی نبود به سرانجام نمی رسید، سر همین موضوع بود که می فرمود ما مثل فقرا شهر، روستا و کشور را اداره می کنیم در حالیکه اگر بخواهیم خزائن خودمان را بالفعل استخراج کنیم به شکل کاملا مطلوب کشور را اداره خواهیم کرد و برای مردم دلسوزانه تر گام خواهیم برداشت.
 
وزیر امور اقتصادی و دارایی در پایان گفت: ان شاءالله خداوند روح آیت الله رئیسی، شهدای خدمت و همه شهدایی که به گردن ما و این نظام حق دارند را مهمان سیدالشهدا قرار بدهد که یقین داریم این آرامش را مدیون خون شهدا هستیم.
 
انتهای پیام/

نظر شما