شناسهٔ خبر: 67693277 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

پشتیبانی از Baldur’s Gate 3 پس از پچ ۷ به پایان نخواهد رسید؛ کراس پلی و حالت عکاسی در راه هستند

صاحب‌خبر -

استودیوی Larian همچنان روی بهبود گیم‌پلی، رفع باگ‌ها و بهینه‌سازی Baldur’s Gate 3 کار می‌کند. طبق اعلام این استودیو، پچ شماره ۷، آخرین به‌روزرسانی بزرگ Baldur’s Gate 3 خواهد بود که البته با توجه به مقدار محتوای ارائه شده، یک تصمیم منطقی به نظر می‌رسد. با این حال، طبق آخرین پست تیم سازنده در استیم، کار آن‌ها با این عنوان نقش‌آفرینی هنوز تمام نشده است.

این استودیو چندین برنامه برای بازی پرافتخار خود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از کراس‌پلی و حالت عکاسی یا همان Photo Mode اشاره کرد. هنوز زمان دقیقی برای در دسترس قرار گرفتن این موارد اعلام نشده است، چرا که تیم سازنده تمرکز کامل خود را روی انتشار پچ ۷ گذاشته است. علاوه بر این، آن‌ها روی بهینه‌سازی فنی، گیم‌پلی و موارد دیگر کار می‌کنند.

جزئیات به‌روزرسانی بعدی Baldur’s Gate 3

به‌روزرسانی بعدی Baldur’s Gate 3 در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد و ابزارهای رسمی مادسازی را دسترس بازیکنان قرار می‌دهند. با استفاده از این ابزار می‌توان تمامی سلاح‌ها، نژادها، کلاس‌ها و… را ویرایش کرد. همچنین کات‌سین جدید برای پایان‌های بازی با محوریت داستان شرورانه، قابلیت اسپلیت اسکرین (تقسیم صفحه) پویا، حرکات جدید دشمنان در حالت Honour Mode و بهبودهای مختلف برای شخصیت‌های قابل بازی در راه هستند.

عنوان Baldur’s Gate 3 هم‌اکنون برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

HELLO.BROTHERS

نظر شما