شناسهٔ خبر: 67692084 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

رهبر انصار الله یمن: عملیات ارتش یمن برای توقف تجاوز اسرائیل به غزه به طور تصاعدی ادامه می‌یابد

«عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن: عملیات موشکی و عملیات دریایی ما با روند تصاعدی ادامه دارد تا اینکه تجاوزگری علیه نوار غزه متوقف و محاصره این منطقه برداشته شود.

صاحب‌خبر -

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن بر لزوم مشارکت همه امت اسلامی در نبرد با اشغالگران صهیونیست تاکید کرد و گفت: عملیات ارتش یمن برای توقف تجاوزگری رژیم اسرائیل علیه نوار غزه با روندی تصاعدی ادامه می یابد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن عصر امروز سه شنبه با تاکید بر ادامه عملیات ارتش یمن علیه کشتی های صهیونیستی یا کشتی های مرتبط با این رژیم و کشتی های آمریکایی و انگلیسی در دریای سرخ گفت: عملیات موشکی و عملیات دریایی ما با روند تصاعدی ادامه دارد تا اینکه تجاوزگری علیه نوار غزه متوقف و محاصره این منطقه برداشته شود.

وی افزود: از نتایج عملیات ما که برای دشمنان شگفت انگیز و غیرمعمول است، بیرون راندن ناوهواپیمابر «آیزنهاور» از دریای سرخ بود.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: آمریکا پس از بیرون رانده شدن ناوهای هواپیمابرش در راستای گرفتار کردن سعودیها عمل می کند تا نهایت خدمت به اسرائیل را انجام دهد. من به نظام سعودی توصیه می کنم که به هشدارها و شعارهای ملت ما گوش دهد و از شیوه اشتباه کمک به آمریکا و اسرائیل دست بکشد.

وی افزود: تنش تجاوزگرانه سعودیها علیه ملت یمن به دستور آمریکا و در راستای خدمت به اسرائیل است.

سید عبدالملک الحوثی گفت: میدان نبرد با دشمن اسرائیلی و آمریکایی میدانی است که همه امت اسلامی باید در آن سهیم باشند.

وی افزود: موضوع فلسطین از موضوعات و فجایع دردناک است و شرم آور است که موضعگیری محیط اسلامی پیرامونی آن اینگونه باشد.

عبدالملک الحوثی در ادامه سخنرانی خود به تشریح نهضت حضرت امام حسین(ع) پرداخت و گفت: امام حسین (ع) به دنبال نجات امت اسلامی از شر یزید بود که خطری برای دین محسوب می شد و به دنبال فساد بود. واقعه کربلا زخمی عمیق در وجدان امت است که تا روز قیامت تسکین نخواهد گرفت.

وی ضمن تاکید بر ثابت قدم بودن ملت یمن علیه متجاوزان، به جنگ نرم مستکبران علیه امت اسلامی اشاره کرد و از حضور باشکوه میلیونی مردم یمن در تظاهرات جمعه گذشته تقدیر کرد و گفت: میلیون ها نفر در میادین حضور یافتند تا ثبات خود و یاری ملت فلسطین را نشان دهند.

رهبر جنبش انصار الله یمن افزود: ملت ما آمادگی خود را برای مقابله با هر گام اقتصادی حامی دشمن از سوی نظام سعودی اعلام کرد. خداوند به دست ملت ما طاغوت زمان یعنی آمریکا مستکبر را به خوار گردانید. به یاری خداوند، ابهت آمریکا درهم خواهد شکست و امکاناتش به دست بندگان مخلص در راستای یاری ملت فلسطین منهدم خواهد شد.

وی تاکید کرد: ملت ما با وجود همه توطئه ها آمریکا و مزدورانش تسلیم نخواهد شد. ما از هیچ اقدامی در راستای حمایت از ملت فلسطین دریغ نخواهیم کرد. ما به یاری غزه و همه دیگر جبهه های پشتیبانی و آزادگان امت اسلامی، ادامه خواهیم داد.

نظر شما