شناسهٔ خبر: 67690464 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

ستاره فرانسوی در رئال مادرید رونمایی شد+ عکس

اقتصادنیوز :باشگاه رئال‌مادرید اسپانیا طی مراسمی باشکوه از کیلیان امباپه به صورت رسمی رونمایی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی و سابق تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن که به تازگی پس از پایان قراردادش با این تیم به صورت آزاد به رئال مادرید پیوسته است، یکی از خبرسازترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال را رقم زده و در ادامه ماجراجویی‌اش برای مادریدی‌ها بازی خواهد کرد.

این بازیکن امروز برای اولین‌بار امروز برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی وارد کمپ تیم فوتبال رئال‌مادرید اسپانیا شد و این فرآیند را با موفقیت سپری کرد. پزشکان از این فرصت استفاده کردند تا بینی امباپه را ارزیابی کنند و تشخیص دهند که آیا جراحی لازم است یا خیر.

امباپه بعد از پشت‌سر گذاشتن تست‌های پزشکی مورد استقبال هواداران رئال‌مادرید قرار گرفت و به ابراز احساسات آن‌ها واکنش نشان داد.

ام1

سرانجام امباپه به صورت رسمی با عقد قراردادی تا سال ۲۰۲۹ به رئال‌مادرید اسپانیا پیوست و سپس با فلورنتینو پرز از جام‌های این تیم بازدید کرد. همانند معارفه رونالدو در رئال مادرید، در معارفه کیلیان امباپه هم ظرفیت ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تکمیل شد و هواداران رئال مادرید به شکل پر شوری از ستاره فرانسوی استقبال کردند.

در ابتدا مراسم زمانی که پرز، پیری (رئیس افتخاری) و زیدان در میان تشویق هواداران به داخل زمین آمدند، اسکودبورد ورزشگاه تصاویری از ۱۵ قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به همراه ستاره‌های این تیم در آن سال منتشر می‌کرد، عکس رونالدو در کنار قهرمانی رئال در فصل ۲۰۱۶/۱۷ منتشر شد که هواداران رئال مادرید در اقدامی جالب به خوشحالی مشهور رونالدو پرداختند و شروع به تشویق‌کردن فوق ستاره پرتغالی و سابق این تیم کردند.

ام2

فلورنتینو پرز در این مراسم اظهار داشت: کیلیان تلاش بسیار زیادی انجام داد تا به اینجا برسد. مردم حتی نمی‌توانند آن را باور کنند. تو اینجایی چون رویای خود را رها نکردی. ممنون که هرگز از عشقت به این باشگاه دست نکشیدی.

ام3

امباپه نیز در این مراسم گفت: بودن اینجا باورنکردنی است. من سال ها آرزوی بازی برای رئال مادرید را داشتم و امروز رویای من به حقیقت پیوست. من یک پسر شادم. رئال مادرید بزرگترین باشگاه جهان است. من می‌خواهم برنده شوم، می‌خواهم بخشی از تاریخ این باشگاه باشم.

ام4

امباپه در حرکتی جالب در آخر صحبت‌های خود لوگو باشگاه رئال‌مادرید را بوسید که این حرکت او مورد تشویق شدید هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت. سپس امباپه به صورت نمادین توپ‌هایی را به سمت تماشاگران حاضر در ورزشگاه فرستاد.

 

ام5

نظر شما