شناسهٔ خبر: 67687273 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جنجال عجیب آرژانتین: شعار نژادپرستانه ستاره‌ها!

بازیکنان تیم ملی آرژانتین به دلیل سر دادن شعارهای نژادپرستانه با انتقادهای جدی مواجه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"،  تیم ملی آرژانتین با پیروزی برابر تیم ملی کلمبیا در دیدار فینال رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۲۴ موفق شد بار دیگر جام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و با گل دیرهنگام لائوتارو مارتینز که در  دقیقه ۱۱۲ در وقت اضافه دوم به ثمر رسید در دفاع از عنوان قهرمانی دور گذشته موفق عمل کرد.

اما به نظر می‌رسد که جنجال‌ها در اردوی تیم ملی آرژانتین پایانی ندارد و حالا پس از قهرمانی این تیم در رقابت‌های کوپا، ویدیوی منتشر شده از انزو فرناندز که در حال خواندن شعاری نژادپرستانه پس از قهرمانی این تیم در این تورنمنت است با انتقادهای بسیار زیادی روبرو بوده و این تیم را تحت فشار گذاشته است.

2021597

فرناندز در حال پخش زنده خوشحالی بازیکنان تیم ملی آرژانتین در اینستاگرامش بود که شعارهایی که پیش از این در فینال جام جهانی و دیدار برابر تیم ملی فرانسه هم برای آنها دردسرساز شده بود دوباره تکرار شد. در بخشی از این شعار به این موضوع اشاره می‌شود که تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی فرانسه از آنگولا به این تیم آمده‌اند. 

این اتفاق و پخش این تصاویر با واکنش گسترده‌ای از سوی کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شد و بسیاری از آنها بازیکنان تیم ملی آرژانتین را تهوع آور و فوتبالیست و انسان‌هایی بی‌مصرف خطاب کردند تا به این شکل اعتراض‌شان به این تصمیم را نشان دهند.

نظر شما