شناسهٔ خبر: 67686239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پرداخت ۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان به صنایع بوشهر

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پرداخت ۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان در حمایت از صنعت و تکمیل طرح‌های نیمه تمام صنعتی در استان بوشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه در دولت شهید آیت‌الله رئیسی توجه ویژه‌ای به بخش صنعت و تولید شد، اظهار داشت: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تسهیلات ویژه‌ای برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران و صنعت‌گران استان بوشهر در بخش‌‌های مختلف پرداخت شد.

وی از پرداخت 855.2 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 200 درخواست صنعتگران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر در دولت سیزدهم خبر داد و تصریح کرد: از محل تبصره 18 قانون بودجه از شهریور ماه 1400 تا اردیبهشت ماه سال جاری 402 میلیارد تومان به حوزه صنعت استان بوشهر در حمایت از تولید و اشتغال‌زایی پرداخت شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر پرداخت تسهیلات تبصره 16 قانون بودجه در سه سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران در سه سال قبل دولت شهید آیت‌الله رئیسی اقدامات لازم انجام و مبلغ 89 میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره 16 قانون بودجه به تولیدکنندگان استان بوشهر پرداخت شد.

صفوی احیا واحدهای راکد، تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام تولیدی و صنعتی را از دیگر طرح‌ها دانست و تصریح کرد: در سه سال دولت سیزدهم یک‌هزار و 87.7 میلیارد تومان تسهیلات ابلاغی در سفر استانی رئیس جمهور شهید در قالب 27 فقره برای حمایت از سرمایه‌گذاران پرداخت شد.

وی ادامه داد: برای راه‌اندازی واحدهای راکد و نیمه تمام صنعتی نیز 15 میلیارد تومان پرداخت شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: در مجموع 2 هزار و 440 میلیارد تومان در حمایت از صنعت و تکمیل طرح‌های نیمه تمام صنعتی در استان بوشهر در سه سال دولت شهید آیت‌الله رئیسی پرداخت شده است.

انتهای پیام/190/

نظر شما