شناسهٔ خبر: 67685065 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رسمی: دروازه‌بان اول ژاپن به سری آ رفت

باشگاه پارما رسماً سیون سوزوکی را به عنوان دروازه‌بان جدید خود معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سوزوکی با ملیت ژاپنی و اصالتی آمریکایی و غنایی، یک بازیکن با تجربه بین‌المللی است که در طول دوران حرفه‌ای خود برای دو باشگاه توپ زده است: اوراوا رد دایموندز و سنت‌ترویدن. او در بخش جوانان باشگاه ژاپنی رشد یافت، جایی که در سال ۲۰۲۰ به بازیکن حرفه‌ای تبدیل شد و به طور همزمان برای تمامی تیم‌های ملی رده‌های سنی جوانان ژاپن بازی کرد. از سال ۲۰۲۲، در سن ۱۹ سالگی، او به دروازه‌بان اول تیم ملی بزرگسالان ژاپن تبدیل شد. سوزوکی در آخرین فصل حضور خود در لیگ ژوپیلر بلژیک، در ۳۲ بازی با نمایش درخشانی از مهارت‌های ورزشی، انسانی و تکنیکی خود، توجه جهانی را به خود جلب کرد.

2054584

این خبر از طریق بیانیه رسمی باشگاه اعلام شد: "سیون سوزوکی زرد و آبی‌پوش می‌شود! باشگاه پارما اعلام می‌کند که این دروازه‌بان را به صورت قطعی از باشگاه سنت‌ترویدن بلژیک به خدمت گرفته و با او تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۹ قرارداد امضا کرده است."

سوزوکی، خرید جدید تیم پارما، با ابراز خوشحالی از پیوستن به این تیم گفت: "من سیون سوزوکی هستم و از اینکه بخشی از پارما کالسئو هستم، خوشحالم. می‌دانم که این باشگاه با تاریخی درخشان و هواداران پرشور در سراسر جهان است و ما در سری آ بازی خواهیم کرد. بنابراین، من همیشه تمام تلاشم را می‌کنم و با کار سختم به پیشرفت تیم کمک خواهم کرد."

نظر شما