شناسهٔ خبر: 67683581 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

انهدام باند بزرگ قاچاق سوخت در بندر لنگه

رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرلنگه طی یک عملیات ضربتی توسط ضابطین قضایی، یک باند بزرگ قاچاق سازمان یافته سوخت در شهرستان بندر لنگه، شناسایی و منهدم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، رییس کل دادگستری هرمزگان از انهدام یک باند بزرگ قاچاق سازمان یافته سوخت در بندر لنگه خبر داد.

 مجتبی قهرمانی اظهار کرد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرلنگه طی یک عملیات ضربتی توسط ضابطین قضائی، یک باند قاچاق سازمان یافته سوخت در شهرستان بندر لنگه، شناسایی و منهدم شد.

وی افزود: بنا بر اخبار و گزارشات واصله اعضای این باند سازمان یافته قصد داشتند ظرف سه هفته بیش از ۲۰۰ تانکر با ظرفیت ۳۰ هزار لیتر سوخت را به لنگه بارگیری و از طریق دریا قاچاق کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: مأموران همچنین پس از شناسایی و توقیف یک دستگاه بونکر در بازرسی از آن، ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط نمودند.

قهرمانی بیان کرد: پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع ذیربط تاکنون، دو نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضائی شده‌ اند.

این مقام قضائی همچنین با بیان اینکه مرتکبین قاچاق سازمان یافته سوخت علاوه بر جریمه نقدی و مجازات حبس به ضبط اموال ناشی از جرم نیز محکوم می‌شوند، تصریح کرد: دستورات قضائی لازم جهت تحویل سوخت‌های مکشوفه به شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: اقدامات مجرمانه قاچاقچیان سوخت از زیر چتر اطلاعاتی دستگاه قضائی و ضابطین مخفی نخواهد ماند و مجازات مرتکبین چنین جرایمی قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

 

منبع: مهر

نظر شما