شناسهٔ خبر: 67683419 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

هری کین واقعا نفرین شده است‌!

صاحب‌خبر -

شفقنا- هری کین نشان می دهد که واقعا نفرین شده است و باوجود آنکه از بهترین مهاجمان فوتبال جهان است اما نمی تواند جامی بالای سر برد.

به گزارش شفقنا ورزشی ، یک فینال دیگر با یک ناکامی بزرگ دیگر برای کاپیتان سه شیرها همراه شد.

هواداران تیم ملی فوتبال انگلیس بسیار امیدوار بود که طلسم قهرمان نشدن هری کین اسطوره فوتبال این کشور به پایان رسد اما یک جام دیگر با یک ناکامی دیگر برای هری کین به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال انگلیس در فینال یورو 2024 به مصاف اسپانیا رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد

کین فینال یورو 2024 را با ‏بازوبند کاپیتانی و مثل بازی‌های گذشته به عنوان مهاجم اصلی ‏سه‌شیرها آغاز کرد. ‏

او روز خوبی نداشت و به جز یک فرصت خوب در نیمه اول که رودری ‏با تکل به موقع باعث بلوکه شدن شوت او شد نتوانست دروازه ‏اسپانیا را با خطر جدی مواجه کند. در نهایت در حول و حوش دقیقه ‌‏70 ساوت‌گیت او را با اولی واتکینز تعویض کرد به این امید که واتکینز ‏مثل بازی قبل مقابل هلند در اواخر بازی به گل برسد. با این‌ حال انگلیس ‏در نهایت باخت و هری کین بار دیگر در رسیدن به جام ناکام ماند. او ‏در دوران فوتبالش تا امروز نه در سطح باشگاهی و نه در سطح ملی ‏جامی به دست نیاورده است.

فینال های که هری کین در دوران حرفه‌ای خود باخته است:

۲ فینال Carabao Cup
فینال لیگ قهرمانان
فینال یورو ۲۰۲۰
سوپرکاپ آلمان
بوندسلیگا
فینال یورو ۲۰۲۴

باوجود آنکه بایرن مونیخ در یک فصل حداقل یک جام کسب می کند اما هری کین با این تیم هم فصل بدون جامی را پشت سرگذاشت تا این مهاجم نشان دهد که واقعا نفرین شده است و نمی‌تواند جامی به دست آورد.

آیا طلسم بدون جام هری کین ادامه دارد؟ شاید این طلسم با تیم ملی انگلیس ادامه داشته باشد اما به احتمال خیلی زیاد آن با بایرن مونیخ به جام برسد.

نظر شما