شناسهٔ خبر: 67682436 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منزل در فردیس

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان ‏منزل با هوشیاری و سرعت عمل مأمور کلانتری ۱۱ مرکزی این شهرستان خبر داد.‏

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  سردار حمید هداوند صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت : در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اعلام اینکه چند نفر سارق وارد یک آپارتمان شده و در حال سرقت از یکی از واحدهای مسکونی هستند، مأمور گشت کلانتری 11 مرکزی فردیس بلافاصله پس از دریافت خبر و در کمترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر رساند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد 3 نفر سارق پس از تخریب در و قفل وارد یک واحد مسکونی شده‌اند و دختر جوان صاحب خانه نیز که در منزل بوده از بیم گرفتار شدن در دست سارقان، خود را مخفی کرده بود.

فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد: مأمور گشت کلانتری با دیدن وضعیت و احتمال مسلح بودن سارقان، با در اولویت قرار دادن نجات جان دختر جوان با سه سارق مسلح به سلاح سرد درگیر و موفق به زمین گیر کردن هر 3 سارق شد.

هداوند با اشاره به اینکه از متهمان دستگیر شده مقادیری طلاجات سرقتی نیز کشف شد، گفت: سارقان با یک دستگاه خودرو پژو 207 و با استفاده از پلاک‌های انتظامی سرقتی اقدام به سرقت می‌کردند که خودرو متهمان نیز توقیف شد.

وی در پایان با تشکر از تماس سریع شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اعلام گزارش حادثه و همچنین تقدیر از مأمور گشت کلانتری 11 مرکزی که با شجاعت و جانفشانی به مقابله و دستگیری این باند سارق پرداخت، افزود: شناسایی سایر مالباختگان احتمالی که ممکن است منازل آنها توسط این باند مورد سرقت قرار گرفته باشد در دستور کار کارآگان پلیس آگاهی قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما