شناسهٔ خبر: 67681900 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یحیی تیمش را از گرمای اهواز نجات داد

سرمربی جدید قرمزهای اهوازی تمرینات تیمش را به تهران خواهد برد تا دوران بدنسازی بهتری شکل بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، تمرینات تیم بزرگسالان فولاد خوزستان از روز پنج‌شنبه هفته گذشته در زمین تمرینی این تیم در باشگاه فولاد آغاز شد، اما با توجه به گرمای هوای اهواز، دور جدید تمرینات در پایتخت آغاز می‌شود.

از بازیکنان فصل قبل ساسان انصاری، سینا مریدی، سینا شاه عباسی، مجتبی نجاریان، حمید بوحمدان، محمد خادمی، وحید حیدریه، احسان پهلوان، علیرضا نازی، عادل آرغند، علی بهرامی، هومن الیاسی، علیرضا باوی و سیدرضا موسویان در تمرینات حضور دارند و علی نعمتی، محمدرضا سلیمان و محمدجواد محمدی به عنوان سه خرید این فصل به تمرینات اضافه شده‌اند.

2054441

بازیکنان خارجی نیز قرار است به تهران بیایند تا طبق نظر یحیی گل‌محمدی با آن‌ها فسخ قرارداد شود و یا همکاری خود را ادامه بدهند. شنیده می‌شود تنها وضعیت موسی کولیبالی برای ادامه همکاری قطعی است و دیگر بازیکنان خارجی وضعیت نامشخصی دارند. قرمزهای اهوازی امروز و فردا را استراحت خواهند کرد و دور جدید تمرینات خود را در تهران از روز چهارشنبه آغاز می‌کنند.

2054443

محمد عسگری تنها مربی همراه یحیی در تمرینات اخیر بوده و مارکو بدنساز اسپانیایی نیز روز گذشته به تمرینات اضافه شد. قرار است به زودی مربی گلرهای خارجی و همچنین حمید مطهری به این کادر اضافه شوند. احتمالا یک یا دو عضو خوزستانی به این کادر برای تکمیل شدن ملحق می‌شوند.

نظر شما