شناسهٔ خبر: 67679164 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

تعطیلی‌ چندساعته ایستگاه متروی ۱۵ خرداد در روز عاشورا

مدیر شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: ایستگاه ۱۵ خرداد در خط یک مترو، سه‌شنبه (۲۶ تیر) و هم‌زمان با برگزاری مراسم خیمه‌سوزان ظهر عاشورا در میدان ۱۵ خرداد و به منظور حفظ ایمنی مسافران و عدم امکان تردد در آن محدوده، چند ساعتی پذیرش مسافر نخواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از تعطیلی چندساعته ایستگاه متروی ۱۵ خرداد هم‌زمان با برگزاری مراسم خیمه‌سوزان در ظهر روز عاشورا خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، هادی زند روز دوشنبه ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: ایستگاه ۱۵ خرداد در خط یک مترو، سه‌شنبه ۲۶ تیرماه و هم‌زمان با برگزاری مراسم خیمه‌سوزان ظهر عاشورا در میدان ۱۵ خرداد و به منظور حفظ ایمنی مسافران و عدم امکان تردد در آن محدوده، چند ساعتی پذیرش مسافر نخواهد داشت.

وی اظهار کرد: سایر ایستگاه‌های مترو در روز عاشورا طبق برنامه آماده خدمات رسانی به شهروندان و مسافران هستند و تنها ایستگاه ۱۵ خرداد در خط یک چند ساعتی تعطیل خواهد بود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه یادآور شد: سرویس‌دهی در ایستگاه ۱۵ خرداد بلافاصله پس از پایان مراسم از سر گرفته می‌شود.

 

منبع: ایرنا

نظر شما