شناسهٔ خبر: 67678874 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

علی علیپور استقلالی می شود؟

علی علیپور، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به مسئولان استقلال اعلام کرده است در صورتی که نتواند دوباره لژیونر شود بار دیگر پای میز مذاکره با آنها می‌نشیند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نورنیوز، گروه ورزشی: مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در صورتی که با یکی از باشگاه‌های خارجی خواهانش به توافق نرسد، بار دیگر پای میز مذاکره با باشگاه استقلال می‌نشیند.

علی علیپور مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ژیل ویسنته پرتغال یکی از بازیکنان آزاد در نقل‌وانتقالات است. این بازیکن در ابتدا با باشگاه سابق خود یعنی پرسپولیس وارد مذاکره شد، ولی دو طرف به توافق دست نیافتند.

باشگاه استقلال نیز به این بازیکن پیشنهاد داد و مذاکرات را بهتر از پرسپولیس جلو برد، اما علیپور اعلام کرد نیاز به زمان دارد تا بهترین تصمیم را بگیرد. علیپور از یک تیم پرتغالی پیشنهاد دریافت کرده و در حال بررسی این پیشنهاد است. گفته می‌شود علیپور علاوه بر این تیم پرتغالی، با تیمی از لیگ ترکیه نیز وارد مذاکره شده است.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به مسئولان استقلال اعلام کرده است در صورتی که نتواند دوباره لژیونر شود بار دیگر پای میز مذاکره با آنها می‌نشیند. باید دید علیپور پس از رامین رضاییان دومین پرسپولیسی خواهد بود که به استقلال می‌پیوندد یا پرسپولیسی‌ها مانع از انتقال او به خانه رقیب خواهند شد.

علیپور سال 1391 پیش از رفتن به راه‌آهن در تمرینات استقلال شرکت کرده بود، اما زمان سرمربیگری امیر قلعه‌نویی از او خواسته شد به تیمی برود که بیشتر فرصت بازی کردن پیدا کند. او پس از چند فصل بازی در راه‌آهن به پرسپولیس رفت و با این تیم به مقام آقای گلی لیگ برتر نیز دست یافت.

برچسب‌ها:

نظر شما