شناسهٔ خبر: 67678421 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دی‌ماریا پس از بوسه بر آخرین جام: چی بهتر از این؟!

هافبک تیم ملی فوتبال آرژانتین به قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ و وداعش با این تیم واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنخل دی‌ماریا که بامداد امروز (دوشنبه) در فینال کوپا آمه‌ریکا 2024 آخرین بازی‌اش را برای تیم ملی فوتبال آرژانتین انجام داد، دیداری که با برتری یک بر صفر آرژانتین مقابل کلمبیا در جدالی 120 دقیقه‌ای و قهرمانی همراه شد، پس از این دیدار گفت: من رؤیای این را داشتم، به همین دلیل گفتم که این آخرین کوپا آمه‌ریکای من خواهد بود و دوران حرفه‌ای من اینجا تمام شد. رؤیای این را داشتم که به فینال این رقابت‌ها برسم، من رؤیای قهرمانی و چنین بازنشستگی را داشتم.

هافبک 36 ساله بنفیکا که در ماه نوامبر از تصمیمش برای بازنشستگی از تیم ملی آرژانتین در پایان مسابقات کوپا آمه‌ریکا 2024 خبر داده بود، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: خیلی احساسات زیبایی دارم. من تا ابد از این نسل از بازیکنان سپاسگزارم، آنها همه چیز را به من دادند و باعث شدند به آنچه می‌خواستم برسم و امروز با چنین حسی از تیم ملی می‌روم که چی بهتر از این؟!

دی‌ماریا که به همراه لیونل مسی در المپیک 2008 به قهرمانی رسید و در کنار شکست‌هایی که در فینال با آرژانتین تجربه کرد، قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا 2021، جام جهانی 2022 و کوپا آمه‌ریکا 2024 را تجربه کرد، تصریح کرد: کسب این قهرمانی‌ها به نظر آسان می‌آید، اما بسیار دشوار است، چون من هم 10 یا 11 سال در طرف مقابل زندگی کردم و برای این قهرمانی‌ها جنگیدم.

وی در تکمیل صحبت‌هایش اظهار داشت: رسیدن به فینال‌ها و کسب قهرمانی آسان نیست. حالا این اتفاق می‌افتد. در مقطعی باید این اتفاق می‌افتاد و من هم دوست داشتم می‌توانستم با بازیکنان قبلی یک جام را ببرم، چون شایسته آن بودیم. ما برای رسیدن به هدف‌مان پافشاری کردیم، به مبارزه ادامه دادیم و این بازیکنان همه چیز را به من دادند.

آنخل دی‌ماریا که از سال 2008 در عضویت تیم ملی فوتبال آرژانتین بوده است، در 145 بازی برای این تیم به میدان رفت و 31 گل زده نیز به نام خود ثبت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما