شناسهٔ خبر: 67678052 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

شرکت حمل و نقل بین‌المللی هوایی و باربری دریایی از چین

انواع شرکت حمل و نقل بین‌المللی هوایی و باربری دریایی از چین، محصولات تجاری و صادراتی مختلفی از جمله نفت و گاز، وسایل نقلیه سبک و سنگین، لوازم خانگی، مواد خوراکی، دارو، آلومینیوم، تجهیزات الکتریکی، محصولات پلاستیکی و غیره را از چین به ایران و سایر نقاط جهان ارسال می‌کنند.

صاحب‌خبر -

انواع شرکت حمل و نقل بین‌المللی هوایی و باربری دریایی از چین، محصولات تجاری و صادراتی مختلفی از جمله نفت و گاز، وسایل نقلیه سبک و سنگین، لوازم خانگی، مواد خوراکی، دارو، آلومینیوم، تجهیزات الکتریکی، محصولات پلاستیکی و غیره را از چین به ایران و سایر نقاط جهان ارسال می‌کنند. از محبوب‌ترین موارد صادراتی هر شرکت حمل و نقل بین‌المللی هوایی و باربری دریایی از چین، شامل ترکیبات شیمیایی، چسب، تجهیزات کشاورزی، تجهیزات پزشکی و موارد دیگر هستند.

این اقلام تولیدی و مواد خام با استفاده از خدمات مختلف شرکت حمل و نقل بین‌المللی هوایی و باربری دریایی از چین به سراسر جهان حمل می‌شود. شرکت‌های کارگو زیادی وجود دارند که این خدمات را ارائه می‌دهند، اما بهتر است با شرکت مناسبی کار کنید که به بهترین نحو با نیازهای شما سازگار شود. داشتن ارتباطات و قابلیت اعتماد دو فاکتور ضروری برای این شرکت‌هاست. در ادامه، بیشتر با این مقوله آشنا خواهید شد.

نمایندگی کشتیرانی و خدمات بار هوایی دیبا هوا دریا برای کارگو هوایی و دریایی از چین

در طول سال‌ها، شرکت دیبا هوا دریا موفق به عقد قراردادهای خدماتی با معتبرترین انواع شرکت حمل و نقل بین‌المللی هوایی و باربری دریایی از چین شده است. این امر به ما امکان می‌دهد رقابتی‌ترین راه‌ها را برای فریت بار از چین به ایران انجام دهیم و در هنگام فریت بار، ایمنی و فضای مناسب برای حمل محموله شما را به بهترین نحو فراهم خواهیم کرد.

New Project (32)

 

حمل کانتینری و باربری دریایی از چین

آیا به دنبال حمل کانتینرهای بار خود از چین به ایران هستید؟ خدمات باربری دریایی ما از چین به ایران تمام بنادر اصلی این کشور را پوشش می‌دهد: شانگهای، شنزن، نینگبو، چینگدائو، گوانگژو، تیانجین، دالیان، شیامین، هنگ‌کنگ و ماکائو. ما خدمات فریت بار درب به درب و بندر به بندر را از چین به ایران بسته به نیازهای خاص شما ارائه می‌دهیم.

با خدمات درب به درب ما می‌توانید محموله‌های خود را به شهرهای مختلف ایران و سایر کشورهای جهان تحویل دهید. ما بار شما را از طریق بنادر مختلف ایران یا مقصد انتخابی شما تا درب انبار یا محل مورد نظرتان حمل خواهیم کرد. زمان ترانزیت برای باربری دریایی از چین به ایران، حدود ۲۰ تا ۳۰ روز تخمین زده می‌شود. تعداد روزها بسته به مسیر خدماتی مورد نیاز و برنامه کشتیرانی متفاوت خواهد بود. در ادامه با انواع ارسال بار کانتینری از طریق باربری دریایی از چین آشنا خواهید شد.

بار کانتینر کامل - باربری دریایی FCL

ما در دیبا هوا دریا، خدمات باربری دریایی از چین را در کانتینرهای ۲۰ فوتی و ۴۰ فوتی ارائه می‌دهیم. در صورتی که محموله شما برای حمل به نوع دیگری از تجهیزات مانند کانتینرهای روباز، قفسه‌های مسطح یا موارد دیگر نیاز داشته باشد، بخش تجهیزات تخصصی دیبا بهترین گزینه‌های موجود را به شما ارائه می‌دهد.

بار کمتر از یک کانتینر - باربری دریایی LCL

اگر محموله شما نتواند یک کانتینر کامل را پر کند، خدمات یکپارچه‌سازی بار اقیانوسی دیبا برای باربری دریایی از چین همیشه در دسترس است. هنگام استفاده از این سرویس، قیمت فریت بار براساس حجم بار محاسبه می‌شود. اگر وزن محموله بیش از حداکثر وزن مجاز در هر متر مکعب باشد، نرخی که اعمال می‌شود بر مبنای وزن خواهد بود.

حمل و نقل بین‌المللی هوایی از چین

در دیبا هوا دریا، ما شبکه گسترده‌ای از شرکت‌های فریت بار را توسعه داده‌ایم که در انواع کارهای مربوط به شرکت حمل و نقل بین‌المللی هوایی تخصص دارند و روزانه و هفتگی، بارهای مشتریان را از فرودگاه‌های اصلی چین به تمام مقاصد هوایی در جهان ارسال می‌کنند.

 New Project (33)

چارتر بار هوایی از چین

چارتر بار هوایی راهکاری عالی برای زمانی است که هیچ یک از روش‌های شرکت حمل و نقل بین‌المللی هوایی نمی‌توانند برنامه‌ها یا نیازهای ظرفیت فضایی شما را تأمین کنند. چارترینگ بار به شما امکان می‌دهد کالاهای خود را سریع‌تر و ارزان‌تر از هر زمان دیگری، از چین به ایران و سایر نقاط دنیا ارسال کنید. برخی از مواردی که ارسال آن‌ها معمولاً از این طریق انجام می‌شود، شامل موارد زیر هستند:

  • بارهای تجاری منظم
  • کالاهایی با ارزش بالا
  • محموله‌های حساس مانند کالاهای خطرناک، تازه یا فاسدشدنی
  • کالاهایی با نیاز به ارسال فوری
  • تجهیزات پزشکی و کمک‌های بشردوستانه
  • بارهای سنگین و تجهیزات بزرگ
  • قطعات یدکی خودرو، هواپیما و کشتی

ظرفیت رایج برای چارتر کامل بار معمولاً از ۵ تا ۲۲ تن متفاوت است. این‌گونه بارها قابل بارگیری در پالت، تخته پل، جعبه و بسته‌بندی‌های فله است.

خدمات تکمیلی دیبا هوا دریا به‌عنوان شرکت حمل و نقل بین‌المللی هوایی و باربری دریایی از چین

  • انبارداری و دپوی بار: انبارهای ما در چین خدمات مختلفی مانند بارگیری و تخلیه، دپوی موقت، پالت کردن و جعبه کردن را درصورت نیاز مشتریان ارائه می‌دهد.
  • ترخیص کالا از گمرک: تیم کارشناسان ما خدمات ترخیص کالا از گمرک را برای واردکنندگان بار از چین ارائه می‌دهند. آن‌ها آماده رسیدگی به موقعیت‌های پیچیده و تهیه اسناد گمرکی مورد نیاز شما هستند.
  • حمل بار به بنادر و شهرهای مهم ایران: در شرکت دیبا هوا دریا، ما پیچیدگی‌های حمل ترکیبی فریت بار به شهرهای مختلف ایران را درک می‌کنیم. به همین منظور با استفاده از روش‌های حمل بار ترکیبی و چندوجهی، محموله‌های شما را که به روش‌های مختلف مورد استفاده توسط هر شرکت حمل و نقل بین‌المللی هوایی و باربری دریایی از چین وارد ایران شده‌اند، به درب انبار یا محل مورد نظر شما می‌فرستیم.

New Project (34)

عوامل مهم برای انتخاب شرکت حمل و نقل بین‌المللی هوایی و باربری دریایی از چین

قبل از تصمیم‌گیری برای استفاده از خدمات فریت بار هوایی یا دریایی، بهتر است جنبه‌های مختلفی را در نظر بگیرید. این موارد بر تصمیم شما برای انتخاب روش حمل بار، تأثیر خواهند گذاشت. بدین منظور دو عامل اساسی وجود دارد:

  • قوانین و مقررات: بررسی اینکه کالای شما با مقررات شرکت حمل و نقل بین‌المللی هوایی و باربری دریایی مطابقت دارد یا خیر، بسیار مهم است. این امر به‌ویژه به کالاهای خطرناک مرتبط است؛ زیرا قوانین فریت بار هوایی سخت‌تر از حمل بار دریایی از چین و سایر کشورهاست.
  • حمل و نقل کالا: در طول فرایند حمل و نقل هوایی-دریایی، کالاهای شما از یک کانتینر دریایی به یک کانتینر بار هوایی منتقل می‌شوند. این امر شامل تخلیه و بارگیری مجدد کالاست. همه محصولات برای حمل و نقل ترکیبی مناسب نیستند، به‌خصوص اگر شکستنی بوده یا نیاز به جابه‌جایی خاصی داشته باشند.

نمایندگی کشتیرانی و خدمات بار هوایی دیبا هوا دریا همیشه آماده ارائه مشاوره جامع دربره مزایای منحصربه‌فرد خدمات شرکت حمل و نقل بین‌المللی هوایی و باربری دریایی از چین است. ما می‌دانیم هر محموله منحصربه‌فرد است و در پی این موضوع، راهکارهای شخصی‌سازی‌شده متناسب با نیازهای خاص شما را فراهم می‌کنیم.

بهبود خدمات شرکت حمل و نقل بین‌المللی هوایی و باربری دریایی از چین با دیبا

تیم شرکت دیبا هوا دریا، تجربه ارائه بهترین خدمات در زمینه فریت بار هوایی و دریایی را از چین و به چین دارد. علاوه بر این، شرکت ما انواع خدمات حمل محموله را ارائه می‌دهد و مشتریان ما به امکانات انبارداری و خدمات درب به درب دسترسی خواهند داشت. صرف نظر از اینکه مشتریان ما کدام مدل فریت بار را انتخاب می‌کنند، دیبا هوا دریا به‌عنوان بهترین شرکت حمل و نقل بین‌المللی هوایی و باربری دریایی از چین متخصص ارائه نرخ‌های رقابتی است. علاوه بر این، تعهد ما به مشتریان باعث می‌شود خدمات ما یکپارچه، کارآمد، مطمئن و سریع باشد.

نظر شما