شناسهٔ خبر: 67677922 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعلام زمان پرواز کشتی‌گیران به پاریس

طبق هماهنگی به عمل آمده، شاگردان حسن رنگرز و محسن کاوه سه روز پیش از آغاز مسابقات‌شان در المپیک ۲۰۲۴ راهی پاریس خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی بازی‌های المپیک 2024 طی روزهای 15 تا 21 مرداد ماه در پاریس برگزار می‌شود و استارت این رقابت‌ها نیز با رشته فرنگی خواهد بود.

تیم ایران با 11 سهمیه (شش فرنگی‌کار و پنج آزادکار) در المپیک این دوره حضور خواهد یافت. مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلو، سعید اسماعیلی در 67 کیلو، امین کاویانی‌نژاد در 77 کیلو، علیرضا مُهمدی در 87 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم تیم فرنگی و رحمان عموزاد در 65 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو، امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم تیم آزاد شرکت‌کننده در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند.

بنابر هماهنگی به عمل آمده با کمیته ملی المپیک، تیم‌های کشتی کشورمان سه روز پیش از آغاز مسابقات راهی پاریس خواهند شد. به این ترتیب شاگردان حسن رنگرز روز دوازدهم مرداد به سوی فرانسه پرواز خواهند کرد و تاریخ اعزام شاگردان محسن کاوه نیز پانزدهم مرداد ماه خواهد بود.

المپیک قبلی که سال 2021 در توکیو به انجام رسید با طلا و برنز محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی در کشتی فرنگی و نقره و برنز حسن یزدانی و امیرحسین زارع در کشتی آزاد تمام شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما