شناسهٔ خبر: 67677702 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

ضربه بزرگ در انتظار پرسپولیس؛ اصرار ۲ باشگاه خارجی برای جذب اورونوف‌!

پیشنهادات دو باشگاه حاشیه حوزه خلیج فارس به بازیکن خارجی پرسپولیس با واکنش قطعی رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان روبرو شد.

صاحب‌خبر -

باشگاه پرسپولیس سیاست نقل و انتقالات خود در تابستان فصل جاری را روی حفظ بازیکنان فصل گذشته که توانسته بودند با این تیم به قهرمانی برسند معطوف کرده بود اما نتوانست در رقابت با باشگاه تراکتور تبریز موفق ظاهر شود تا دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی از جمع سرخپوشان جدا شده و به تراکتور بپیوندند. علیرضا بیرانوند نیز در آستانه جدایی قرار بگیرد و احتمالا او نیز با اولین پرواز به تبریز سفر کرده و در تمرینات تراکتور شرکت کند.

جدایی بازیکنان اصلی پرسپولیس با انتقادات تند هواداران پرسپولیس روبرو شده است تا رضا درویش مدیرعامل باشگاه در تنگنا قرار بگیرد. او برای خروج از این هجمه انتقادات دیگر نمی‌خواهد هیچ یک از بازیکنان خود را از دست بدهد اما اخبار ضد و نقیض درباره رفتن احتمالی بازیکنان خارجی نظیر گئورگی گولسیانی و اوستون اورونوف‌ بار دیگر اردوگاه سرخ‌ها را تحت تأثیر خود قرار داده است.

اورونوف‌ هافبک تأثیرگذار ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم پیراهن این تیم را بر تن کرد یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما مذاکره مدیر برنامه‌های او با دو باشگاه عربستانی و قطری باعث شده تا جدایی او نیز قوت بگیرد. این در حالی است که اورونوف‌ در اردوی تیم امید ازبکستان برای حضور در المپیک پاریس ۲۰۲۴ به ثمر می‌برد اما گفته می‌شود مذاکره‌های اولیه مدیر برنامه‌های او نیز صورت گرفته است. با این حال آنها برای دریافت رضایت‌نامه چاره‌ای جز جلب نظر باشگاه پرسپولیس ندارند.

پیگیری‌ها نشان از بی اطلاعی آنها از مذاکره اورونوف‌ با باشگاه‌های حاشیه حوزه خلیج فارس دارد و هیچ قصدی هم برای فروش این بازیکن ندارند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است هیچ پیشنهادی برای فروش اورونوف‌ را نخواهد پذیرفت و این بازیکن باید فصل آینده هم پیراهن این تیم را بر تن کند.

نظر شما