شناسهٔ خبر: 67677694 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی در مرکز سامد کرمان

محمد شجاعی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان با هدف ارتباط مستقیم با مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات مردم در مرکز سامد استانداری کرمان حضور خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا، سعید شاهرخی با هدف ارتباط مستقیم، سرعت‌بخشی و تسهیل پاسخگویی به مطالبات مردم و ارتقا سطح کیفی و کمی ارائه خدمات به ارباب رجوع روز چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ از ساعت ۸ الی ۹:۳۰ در مرکز سامد استانداری کرمان حضور خواهد یافت.

در این برنامه مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمان پاسخگوی مردم بوده و شهروندان استان کرمان از طریق شماره ۱۱۱ سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) می‌توانند پیگیر مسائل و مشکلات حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شوند.

سعید شاهرخی در خصوص حضور در سامانه سامد گفت: به منظور تکریم ارباب‌رجوع و پاسخگویی به چالش‌های شهروندان استان کرمان در حوزه‌های سه‌گانه ماموریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان روز چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ از ساعت ۸ الی ۹:۳۰ جواب‌گوی سامانه ۱۱۱ سامد خواهم بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمان افزود: در این برنامه برخی مسائل به صورت تلفنی پاسخ داده می‌شود و برخی مسائل که مرتفع نشود به منظور بررسی دقیق‌تر به معاونین و کارشناسان مربوطه ارجاع شده تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ لازم به ارباب‌رجوع داده شود.

او اظهار کرد: سامانه سامد مسیری آسان برای ارتباط‌گیری مردم در بیان دغدغه‌ها و مسائل حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان است.

شاهرخی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان کرمانی می‌توانند برای ارتباط مستقیم از طریق سامانه سامد روز چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ از ساعت ۸ الی ۹:۳۰ با شماره ۱۱۱ تماس گرفته و نسبت به طرح مسائل، دغدغه‌ها و مشکلات حوزه‌های سه‌گانه ماموریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی کرمان اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما