شناسهٔ خبر: 67677610 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

سریال Presumed Innocent برای فصل دوم تمدید شد

صاحب‌خبر -

سریال Presumed Innocent توسط سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس برای فصل دوم تمدید شده است.

سریال Presumed Innocent یکی دیگر از سریال‎‌های محدود یا مینی سریال است که قرار است تبدیل به سریالی عادی شود چراکه سرویس آنلاین اپل تی‎‌وی پلاس این سریال درام و حقوقی را برای فصل دوم تمدید کرده است. این سریال به تهیه‌کنندگی جی جی آبرامز و دیوید ای کلی است و ستاره فصل اول آن یعنی جیک جیلنهال نیز یکی از تهیه‌کننده‌های فصل دوم خواهد بود.

سریال «بی‌گناه فرضی» در طول مدت یک ماهی که از پخش آن می‌گذرد، توانسته به پربیننده‌ترین سریال درام سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس تبدیل شود و این در حالی است که دو قسمت پایانی آن نیز در دو هفته آینده از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد و داستان این فصل را به یک نقطه پایان خواهد رساند.

در حال حاضر جزئیات چندانی از داستان فصل دوم سریال «بی‌گناه فرضی» در دست نیست ولی این طور که بیان شده، فصل دوم قرار است پرونده جدید و مهیج دیگری را روایت کند. احتمالا همانند دیگر سریال‌های محدودی که برای فصل‌های بعدی تمدید شدند همانند سریال White Lotus، این سریال روندی آنتولوژی خواهد داشت ولی هنوز هیچ چیزی مشخص نیست.

در صورتی که فصل دوم سریال «بی‌گناه فرضی» روند کتاب‌ها را در پیش بگیرد، احتمالا فصل دوم با حضور بازیگر دیگری در نقش اصلی خواهد بود و جیک جیلنهال در فصل دوم حضور نخواهد داشت. با این حال، برای کسب اطلاعات باید مدت زمان بیشتری را صبر کرد.

منبع: deadline

نظر شما