شناسهٔ خبر: 67677282 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ماموریت دختران دی‌ماریا در آخرین بازی پدر

دختران آنخل دی ماریا توپ بازی فینال کوپا آمه‌ریکا که آخرین بازی ملی پدرشان بود به زمین آوردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در دیدار فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی کلمبیا قرار گرفت و موفق شد با یک گل تیم حریف را شکست دهد و عنوان قهرمانی این مسابقات را برای دومین دوره متوالی به دست آورد. 

شاگردان لیونل اسکالونی که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی قدم به این مسابقات گذاشته بودند توانستند به خوبی در حد و اندازه یک قهرمان ظاهر شوند و جام ارزشمند کوپا را بار دیگر به خانه ببرند تا نام‌شان را در تاریخ فوتبال این کشور و همچنین فوتبال آمریکای جنوبی برای همیشه به ثبت رسانده باشند. 

این آخرین بازی آنخل دی ماریا با پیراهن تیم ملی آرژانتین بود و او تصمیم گرفت پس از کسب موفقیت‌های بسیار با این تیم و تجربه قهرمانی در جام جهانی و کوپا بالاخره به دوران حضورش در عرصه ملی پایان دهد و این اتفاق هم به بهترین شکل ممکن و با جام قهرمانی برای او رخ داد. 

2054277

اما اتفاق جالبی که پیش از شروع این بازی رخ داد، حضور دو دختر او در زمین بود. آنها توپ را به شکلی نمادین برای شروع بازی به زمین بردند و پیش از آن که سوت آغاز بازی به صدا در بیاید و زمین را ترک کنند، به سمت پدرشان رفتند و او را در آغوش گرفتند تا به این شکل پیش از آخرین بازی دی ماریا به او ادای احترام کرده باشند.

2054278

نظر شما