شناسهٔ خبر: 67676752 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

به عقب برگردم هرگز به پرسپولیس نمی‌رفتم/ جای رضاییان نیستم ولی کار اشتباهی انجام داد

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس گفت: با توجه به تجربه‌ای که دارم از استقلال به پرسپولیس یا از پرسپولیس به استقلال رفتن اشتباه محض است.

صاحب‌خبر -

فرزاد حاتمی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات لیگ برتر و قیمت های نجومی برخی بازیکنان اظهار کرد: قیمت بازیکنان با دلار بالا و پایین می شود و طبیعی است که رقم هایی مانند ۴۰ میلیارد و ۵۰ میلیارد به گوشمان می خورد. وقتی یک آپارتمان ۱۰۰ متری در مرکز شهر با قیمت یک میلیارد رد و بدل شود اگر قیمت بازیکنان ۵۰۰ میلیون هم باشد کسی گله نمی کند ولی وقتی قیمت همه چیز افزایش پیدا می کند طبیعتا در فوتبال هم شاهد افزایش رقم قراردادها هستیم. اینکه این قیمت ها فقط در فوتبال است به دلیل جذابیت این ورزش است. با احترام به کلیه ورزش ها اگر توانستند برای یک بازی ۱۰۰ هزار نفر به استادیوم بکشانند آنها هم رقم قراردادهایشان افزایش پیدا کند. مثلا ما می توانیم بگوییم چرا بازیکنان بسکتبال NBA از بازیکنان فوتبال در اروپا بیشتر در آمد دارند؟ 

وی با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات از رقبا عقب هستند گفت: استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقلات برای قهرمانی از تراکتور و سپاهان عقب هستند. مدیران این باشگاه ها باید بجنبند چون بازیکن خوب روی زمین نمی ماند. هر تیمی غفلت کند بازیکنانش را می برند. استقلال و پرسپولیس هنوز کامل نیستند.شاکله اصلی تیم استقلال باید حفظ شود و بازیکنان خوب جدید به تیم اضافه شود تا قدرتمندتر از قبل ظاهر شود.

حاتمی در خصوص پیوستن رامین رضاییان به استقلال گفت: با توجه به تجربه شخصی که دارم از استقلال به پرسپولیس یا از پرسپولیس به استقلال رفتن اشتباه محض است.خودم این کار را انجام داده ام و بازیکنان دیگری هم بوده اند که این کار را کرده اند. می شود کمتر پول بگیریم اما به حرمت هوادار در تیم محبوب خودمان بمانیم و به تیم رقیب نرویم. من جای رامین رضاییان نیستم و نمی توانم به جای او تصمیم بگیرم ولی خودم به عقب برگردم هرگز این تصمیم را دیگر تکرار نمی کنم.برای بنده افتخار است که در هردو تیم بازی کردم اما اینکار معقولانه نیست. فرقی نمی کند از استقلال به پرسپولیس یا بالعکس، در هر حالتی من به عقب برگردم این کار را انجام نمی دادم. این کار به اعتبار شخص خدشه وارد می کند. رضاییان بازیکن تأثیرگذار و خوبی است است و به استقلال می تواند خیلی کمک کند و با پیوستن او به استقلال یک نفر بیشتر در حمله کمک می کند و این باعث می شود در زمین حریف برتری عددی داشته باشند ولی نظر من این است که یک بازیکن نباید از استقلال به پرسپولیس یا از پرسپولیس به استقلال برود.

مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در این پست صالح حردانی را ترجیح می دهد یا رضاییان گفت: من نظرم را بگویم زیاد تغییری نمی کند، باید به نیازهای یک باشگاه نگاه کرد. نظر سرمربی، هوادار و ... همه مهم است که کدام بازیکن جذب و کدام بازیکن حفظ می شود.

وی در خصوص اینکه ظاهرا برخی از مدیران هلدینگ خلیج فارس تصمیم گرفته اند در این شرایط تنها ۱۰۰ میلیارد به باشگاه کمک کنند گفت: ۱۰۰ میلیارد پول فقط دو بازیکن می شود! هنگامی که یک تیم را می گیرید باید فکر هزینه های آن هم باشند و پاسخگوی هواداران هم باشند. استقلال در شرایط فعلی برای هلدینگ خلیج فارس است و همه کاره ارا خود هلدینگ باید انجام دهد. منابع مالی باید تأمین شود و هلدینگ نباید از هزینه ها فرار کند.

نظر شما