شناسهٔ خبر: 67676478 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی میناب خبر داد؛

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز عاشورا در میناب

بندرعباس_رییس پلیس راهنمایی و رانندگی میناب گفت: با توجه به برگزاری آیین شیر و کتل از ساعت ۷ صبح روز سه‌شنبه ۲۶ تیرماه( عاشورا)، در برخی معابر شهر میناب محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد علی ملایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان از پیش بینی تمهیدات ویژه ترافیکی جهت برقراری نظم و امنیت ترافیکی در روز عاشورای حسینی خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری آئین کهن «شیر و کُتَل» و همچنین دسته روی‌های روز عاشورا محدودیت‌های ترافیکی در برخی معابر شهر میناب اعمال خواهد شد.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان مینای با همه توان در راستای تسهیل در عبور و مرور عزاداران حسینی تلاش می‌کند تا ضمن ارائه خدمات خداپسندانه سهم کوچکی در این عزاداری داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی میناب تاکید کرد: همزمان با روز عاشورای حسینی تردد وسایل نقلیه از بلوار آل محمد دور برگردان قبل از فرمانداری به سمت شمال، تقاطع امام خمینی به سمت جنوب، بلوار بسیج از تقاطع امام خمینی به سمت سه راه بسیج و از سه راه بسیج به سمت تقاطع امام خمینی، بلوار امام خمینی از سه راه بسیج به سمت میدان استقلال و از پل استقلال به سمت تا سه راه بسیج و بلوار ساحلی از سه راه ۱۷ شهریور تا میدان استقلال و بالعکس مسدود و با محدودیت روبرو خواهد شد.

سرهنگ ملایی یادآور شد: تمامی محدودیت‌های ترافیکی از زمان حضور هیأت‌ها و دسته‌های عزاداری تا پایان مراسم برقرار خواهد بود از این رو از تمام شهروندان و خصوصاً رانندگان تقاضا داریم که نهایت همکاری را با پلیس راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

وی خاطرنشان‌کرد: رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

نظر شما