شناسهٔ خبر: 67676448 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کاهش سهمیه خارجی سپاهان با مُهر تأیید هیئت مدیره

سهمیه بازیکنان خارجی سپاهان در فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر کاهش پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، طبق دستورالعمل ناظر بر قراردادهای باشگاه‌ها با بازیکنان، کادر فنی و سایر افراد حاضر در فصل 03-1402، اگر بازیکن خارجی در کمتر از 60 درصد از زمان مسابقات شرکت نداشته باشد، به ازای هر بازیکن غیرمؤثر، یک سهمیه خارجی آن باشگاه برای فصل بعد کسر می‌شود.

بر همین اساس، عیسی عباس در روز 19 بهمن ماه 1402، به سپاهان پیوست و 164 دقیقه در مجموع تمامی مسابقات طلایی‌پوشان به میدان رفته است.

این در حالی است که او از 2010 دقیقه ممکن باید 1206 دقیقه در میدان حضور می‌یافت تا حائز آمار لازم می‌شد. با این تفاسیر یک سهمیه خارجی سپاهان از دست رفت. 

این بازیکن به‌صورت قرضی به سپاهان آمده بود و روابط عمومی باشگاه اصفهانی در خبری که تصویر آن در زیر آمده است، اعلام کرد او طبق نظر ژوزه مورایس و پیگیری‌های هیئت مدیره و مدیرعامل وقت باشگاه جذب شد.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان ,

با توجه به اینکه طبق قوانین سازمان لیگ، اعضای هیئت مدیره، فرم سقف بودجه را تأیید کردند، آنها باید از قوانین ابلاغی مطلع باشند، موردی که ظاهراً در باشگاه سپاهان مغفول مانده است.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان ,

گفتنی است سپاهان در روز شانزدهم مرداد ماه سال جاری در چارچوب دیداری از مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه نقش جهان میزبان شباب الاهلی امارات است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما