شناسهٔ خبر: 67675582 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیط قطار

بر اساس استعلام های گرفته شده متوسط قیمت بلیط قطار در مسیرهای مختلف ۳۰ درصد افزایش داشته است.

صاحب‌خبر -
به گزارش سلام نو، خرید بلیط قطار کوپه‌ای تهران – مشهد حداقل ۲۲۳ هزار تومان هزینه دارد.

پیش‌فروش بلیط قطار برای بازه اول تا ۲۳ مرداد از روز ۲۴ تیر ماه آغاز شد و طبق معمول در همان ساعات ابتدایی، ظرفیت خیلی از واگن‌ها به پایان رسید. ایندفعه قیمت بلیط قطار دستخوش تغییر شد و آنطور که در خبرها اعلام شده، به‌شکل متوسط قیمت بلیط قطار در مسیرهای مختلف ۳۰ درصد بالا رفته است. از الان به بعد کف قیمت بلیط قطار تهران – مشهد برای قطارهایی با کوپه‌های شش‌نفره ۲۲۳ هزار تومان خواهد بود و خرید بلیط قطار از اهواز به مشهد دست‌کم ۶۰۳ هزار تومان هزینه دارد.

قیمت بلیط قطار تهران – مشهد؛ حداقل ۲۲۳ هزار تومان

قیمت بلیط قطار – مشهد از حالا به بعد حداقل ۲۲۳ هزار تومان فروخته می‌شود. شرکت رجا این هزینه را بابت قطار شش تخته دریافت می‌کند.

قیمت بلیط قطار تهران – مشهد برای قطارهایی که با کوپه‌های چهار نفره فروخته می‌شوند، بیشتر است به کمی ۲۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان می‌رسد. گران‌ترین بلیط قطار تهران – مشهد نیز که به اسم قطار پنج‌ستاره از سوی رجا برای فروش گذاشته می‌شود، ۹۹۵ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت بلیط قطار تبریز – مشهد؛ حداقل ۵۰۴ هزار تومان

قیمت بلیط قطار تبریز – مشهد بابت قطارهای کوپه‌ای سه‌ستاره و چهار نفره، به ۵۰۴ هزار و ۵۵۰ تومان رسید. کسی که از تبریز بلیط قطار چهار ستاره را برای مشهد رزرو می‌کند، باید ۹۶۲ هزار تومان پرداخت کند و گران‌ترین گزینه که به اسم چهار ستاره چهار تخته آهو از مبدا تبریز فروخته می‌شود، بیش از یک میلیون قیمت دارد.

قیمت بلیط قطار تبریز – مشهد از نوع چهار ستاره چهار تخته آهو دقیقا یک میلیون و ۱۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان است.

قیمت بلیط قطار بندرعباس – مشهد؛ ۵۶۸ هزار تومان

بلیط قطار بندرعباس – مشهد به شکل یک روز در میان فروخته می‌شود. همین شکل بلیط‌فروشی به سه شکل مختلف خواهد بود. ارزان‌ترین بلیط قطار بندرعباس – مشهد که با کوپه شش نفره در دسترس مسافران بندرعباسی قرار می‌گیرد، ۵۶۸ هزار و ۲۵۰ تومان.

قیمت بلیط قطار بندرعباس – مشهد برای قطارهای چهار نفره به ۷۵۸ هزار و ۶۵۰ تومان می‌رسد و اگر مسافر خواستار گزینه پذیرایی باشد، باید ۸۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان بپردازد.

قیمت بلیط قطار اصفهان – مشهد حداقل ۷۴۱ هزار تومان

قیمت بلیط قطار اصفهان – مشهد بین دو عدد ۷۴۱ هزار و ۸۰۰ تومان تا یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان متغیر است.

بلیط قطار اصفهان – مشهد برای قطارهای کوپه‌ای چهار نفره رجا، ۷۴۱ هزار و ۸۰۰ تومان است. شرکت ریل‌ترابر سبا همین بلیط را ۷۴۴ هزار و ۶۵۰ تومان می‌فروشد. بلیط قطار اصفهان – مشهد از سوی شرکت نورالرضا هم تحت‌عنوان پنج ستاره اکونومی پلاس، یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۱۰۰ تومان قیمت خورده است.

قیمت بلیط قطار اهواز – مشهد؛ حداقل ۶۰۳ هزار تومان

قیمت بلیط قطار اهواز مشهد دست‌کم حدود ۶۰۳ هزار تومان و نهایتا ۸۴۲ هزار تومان است.

بلیط قطار اهواز – مشهد توسط شرکت رجا برای قطارهای کوپه‌ای شش‌نفره ۶۰۳ هزار تومان تعیین شده است. اهوازی‌هایی که بلیط قطار اهواز – مشهد را با همین شرایط از شرکت مهتاب‌سیرجم می‌خرند، باید ۷۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان بپردازند و خرید بلیط قطار اهواز – مشهد از نوع کوپه چهار نفره، ۸۴۲ هزار و ۵۵۰ تومان آب می‌خورد.

قیمت بلیط قطار آپدیت شد

مبدا

مقصد

کف قیمت جدید

تهران

مشهد

۲۲۳ هزار تومان

تبریز

مشهد

۵۰۴ هزار تومان

بندرعباس

مشهد

۵۶۸ هزار تومان

اصفهان

مشهد

۷۴۱ هزار تومان

اهواز

مشهد

۶۰۳ هزار تومان

برچسب‌ها:

نظر شما