شناسهٔ خبر: 67675233 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

پرنده شکاری یافت آباد را به هم ریخت پرنده شکاری یافت آباد را به هم ریخت

یک بهله پرنده شکاری که به دلیل آسیب دیدگی به یکی از مغازه‌های محله یافت آباد رفته و موجب وحشت کسبه شده بود، از سوی آتش‌نشانان زنده‌گیری شد. به گزارش ایسنا، پیش از ظهر امروز، یکی از کسبه محله یافت آباد با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تماس گرفته و اعلام کرد که یک پرنده شکاری

صاحب‌خبر -

یک بهله پرنده شکاری که به دلیل آسیب دیدگی به یکی از مغازه‌های محله یافت آباد رفته و موجب وحشت کسبه شده بود، از سوی آتش‌نشانان زنده‌گیری شد.

به گزارش ایسنا، پیش از ظهر امروز، یکی از کسبه محله یافت آباد با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تماس گرفته و اعلام کرد که یک پرنده شکاری وارد مغازه‌اش شده و همین موضوع نیز باعث ترس و وحشت کسبه شده است. در همین راستا نیز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، آتش نشانان ایستگاه ۸۷ را به سمت محل حادثه واقع در یافت آباد، خیابان فاخری اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک بهله سار گپه زخمی به داخل مغازه‌ای وارد شده و قادر به پرواز نیست. همین موضوع نیز سبب کلافگی و عصبانیت این پرنده شکاری شده بود. در همین راستا نیز آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات ویژه، این پرنده را به دام انداخته و زنده‌گیری کردند.

با خارج کردن پرنده شکاری از داخل مغازه و انتقالش به ایستگاه، هماهنگی‌های لازم با مسئولان بوستان پردیسان انجام شده و این پرنده شکاری برای درمان و بازگشت به محل زیست طبیعی به این بوستان انتقال داده شد.

منبع: fararu-754338

نظر شما