شناسهٔ خبر: 67675104 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گری نویل: داستان ناکامی‌های انگلیس به پایان نمی‌رسد

گری نویل باخت انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۴ را به عنوان «یک داستان بی‌پایان که نمی‌توانیم آن را به پایان برسانیم.» توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس یکشنبه شب در برلین با نتیجه ۲-۱ به اسپانیا باخت و برای دومین بار پیاپی در فینال یورو ناکام ماند.

پس از پایان بازی، وقتی از نویل درباره فینال پرسیدند، گفت:«اسپانیا چشم‌گیر و عالی بود. هیچ‌گونه نمی‌شود عملکرد فوق‌العاده آنها را انکار کرد. به این تیم جوان تبریک می‌گویم.

این برای هواداران انگلیس بسیار سخت و دردناک است، این یک داستان بی‌پایان است که نمی‌توانیم آن را به پایان برسانیم. شاید شایسته آن نبودیم.

2054220

بازیکنان انگلیس فرصت‌های زیادی داشتند. کنترل نکردن جریان بازی در لحظات حساس مشکل همیشگی انگلیس در بسیاری از تورنمنت‌ها بوده است. شما می‌توانید گاهی اوقات بازی‌ها را با هر عاملی ببرید، اما در نهایت با تیمی با کیفیت بسیار بالا مواجه خواهید شد. وقتی حریف مالکیت توپ را داشتند، عملکرد انگلیس بسیار عجیب و خسته‌کننده بود. نمی‌دانم چه بگویم.

آنها هم در خط حمله چند موقعیت خوب را از دست دادند و هم در هافبک و دفاع در لحظاتی که اسپانیا مالکیت توپ را داشت، خوب نبودند. همانطور که گفتم، فکر کنم ما شایسته قهرمانی نبودیم.»

نظر شما