شناسهٔ خبر: 67674896 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

ستاره جنجالی نقل و انتقالات در سپاهان؛ آقایی‌پور طلایی‌پوش شد

جواد آقایی‌پور، مهاجم 24 ساله و پدیده فصل گذشته استقلال خوزستان، پس از کش و قوس‌های فراوان و جدال با تیم‌های متعدد، با عقد قراردادی دو ساله به سپاهان پیوست.

صاحب‌خبر -

باشگاه سپاهان رسما از جواد آقایی‌پور رونمایی کرد و این بازیکن به جمع طلایی‌پوشان اضافه شد.

به گزارش فوتبال 360، سپاهان در ادامه خریدهای تابستانی خود، با جواد آقایی‌پور ستاره فصل گذشته استقلال خوزستان قراردادی 2 ساله امضا کرد. آقایی‌پور پس از محمدمهدی محبی، محمدامین حزباوی و مهدی لیموچی، چهارمین خرید تابستانی سپاهان است و پس از حواشی فراوان، فصل آینده زیر نظر ژوزه مورایس در اصفهان به میدان خواهد رفت.

درخشش شگفت‌انگیز آقایی‌پور در استقلال خوزستان 

جواد آقایی‌پور فصل گذشته عملکرد درخشانی در استقلال خوزستان داشت و یکی از عوامل اصلی بقای این تیم در لیگ برتر بود. این مهاجم 24 ساله فصل قبل 9 بار برای استقلال خوزستان گل زد و 3 گل هم برای هم‌تیمی‌های خود ساخت. آماری که باعث شد او در کنار دعوت شدن به تیم ملی، به یکی از پرطرفدارترین بازیکنان نقل‌انتقالات تابستانی تبدیل شود و در نهایت به تیم سپاهان برود.

با توجه به جدایی احتمالی شهریار مغانلو از جمع بازیکنان سپاهان، آقایی‌پور جایگزین آقای گل فصل گذشته لیگ برتر شده و امیدوار است بتواند در جمع طلایی‌پوشان هم درخشان ظاهر شود.

هایجک آقایی‌پور در مسیر روسیه و تهران!

باوجود اینکه آقایی‌پور مشتری‌های زیادی در بین تیم‌های مختلف داشت، سپاهان مسیر سختی را برای جذب او طی کرد. در ابتدا آقایی‌پور با تیم اورنبورگ روسیه به توافق رسید و حتی با این تیم پیش‌قرارداد هم امضا کرد ولی درست پیش از سفر به روسیه، باشگاه استقلال به او پیشنهاد جدیدی داد و این ستاره را از تیم روسی هایجک کرد. در شرایطی که انتظار می‌رفت آقایی‌پور با استقلال قرارداد امضا کند، این‌بار نوبت به سپاهان رسید که او را از استقلال هایجک کند و پیروز این رقابت سنگین نقل‌وانتقالاتی شود. در این بین حتی پرسپولیس هم خواستار جذب آقایی‌پور بود ولی او در نهایت راهی سپاهان شد. 

نظر شما