شناسهٔ خبر: 67673810 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

آخرین خبر از علیپور؛ اینجا آنتالیاست نه استقلال

مهاجم اسبق پرسپولیس از ساعاتی پیش در سیبل شایعات قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -
روزنو :

ورزش سه: علی علیپور که بعد از پایان همکاری با باشگاه ژیل ویسنته و با حضور در ایران، باب مذاکرات با پرسپولیس را باز کرد، هنوز به نتیجه مثبتی در مسیر این انتقال احتمالی قرار نگرفته است.

آخرین خبر از علیپور؛ اینجا آنتالیاست نه استقلال

باشگاه پرسپولیس نیز که هنوز نتوانسته بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد، بابت طولانی شدن روند پاسخگویی علیپور به پیشنهاد این باشگاه ناراضی است و این مسئله شاید حتی منجر به عبور از روی نام این گزینه و پیگیری دیگر نفرات مدنظر پرسپولیس شود.

با این حال از ساعاتی پیش شایعات زیادی درباره آینده علی علیپور شکل گرفته است. از استقلال که طی روزهای اخیر روند نقل و انتقالاتی مثبتی را استارت زده، به عنوان مقصد احتمالی مهاجم و کاپیتان اسبق پرسپولیس یاد می‌شود.

این در حالی است که علی علیپور این روزها در ترکیه حضور دارد و همچنان تعطیلات خود را در کنار خانواده‌اش پشت سر می‌گذارد. علیپور البته اکنون از استقلال، تراکتور و همچنین پرسپولیس در لیگ ایران پیشنهاد دارد و در ترکیه نیز روند مذاکراتی خود را با یکی از باشگاه‌های این کشور تا روز سه‌شنبه دنبال خواهد کرد.

این بازیکن از پرتغال و امارات نیز با پیشنهاداتی مواجه است و باید دید طبق وعده‌اش تا پایان این هفته تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد یا این ماجرا همچنان ادامه خواهد یافت.

نظر شما