شناسهٔ خبر: 67673674 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

چفرین: یورو با ۲۷ تیم از جام جهانی هم بهتر می‌شد!

الکساندر چفرین، رئیس یوفا، می‌گوید اگر دو یا سه تیم دیگر با جام ملت‌های اروپا اضافه شود این رقابت‌ها از جام جهانی هم جذاب‌تر می‌شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، برای سومین بار متوالی، مسابقات جام ملت‌های فوتبال اروپا شاهد حضور 24 تیم بود. تا قبل از یورو 2016 تعداد تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها 16 تیم بود.

الکساندر چفرین، رئیس یوفا، که بازی تماشای فینال یورو 2024 بین انگلیس و اسپانیا در برلین حضور دارد مصاحبه‌ای با نشریه آاس اسپانیا انجام داده است.

چفرین درمورد حضور تیم‌های بیشتر در یورو گفت: "اینطور جالب‌تر است. می‌توانید گرجستان و اسلوونی را ببینید، کشورهایی که شاید اگر یورو با 16 تیم برگزار می‌شد، جواز حضور نداشتند ولی شایسته حضور در این جام هستند. می‌بینید که هر تیمی می‌تواند هر تیمی را شکست دهد. ما 24 تیم فوق‌العاده داریم و اگر دو یا سه تیم دیگر اضافه می‌کردیم، بدون شک جام ملت‌های اروپا از جام جهانی هم قوی‌تر می‌شد."

2053981

او درباره بازیکنانی که از نمایش آن‌ها در این مسابقات لذت برده، گفت: "بسیاری از آن‌ها چشم‌نواز بوده‌اند. اگر از فینالیست‌ها بگویم، من همیشه تحت تاثیر کیفیت جود بلینگام هستم. او هیچوقت خسته به نظر نمی‌رسد و همچنین هری کین. در اسپانیا هم فکر می‌کنم بیشتر تحت تاثیر رودری، مغز متفکر این تیم هستم، نمی‌دانم چگونه ولی او هرگز توپ را از دست نمی‌دهد.

همچنین باید از خویچا کواراتسخلیا نام ببریم و همچنین یکی از بازیکنان اسلوونی یعنی کارانسنیک. مطمئنم که شما هرگز نام او را نشنیده‌اید، او در لیگ اسلوونی بازی می‌کند و یک تورنمنت عالی داشت. بازیکنان زیادی هستند که می‌شود نام برد."

نظر شما