شناسهٔ خبر: 67673646 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

احتمال تعطیلی رسمی در انگلیس برای قهرمانی یورو!

کی‌یر استارمر، نخست وزیر انگلیس، می‌گوید ممکن است در صورت قهرمانی این کشور در یورو ۲۰۲۴ تعطیلی رسمی اعلام کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک ساعت تا دیدار انگلیس و اسپانیا در فینال یورو ۲۰۲۴ باقی مانده است. سه شیرها در تلاش هستند تا اولین عنوان قهرمانی خود در مسابقات قهرمانی اروپا و اولین جام ملی خود را از سال ۱۹۶۶ به دست آورند.

یکی از سوالات پرتکرار در مورد بازی امشب این است که آیا در انگلیس در صورت پیروزی تیم گرت ساوتگیت در برلین، تعطیلی رسمی اعلام خواهد شد یا خیر. پیش از شروع مسابقه، گری نویل برای شبکه ITV مصاحبه‌ای کنار زمین با استارمر انجام داد و در مورد احتمال تعطیلی رسمی برای فردا از او پرسید.

2053976

استارمر تاکید کرد که کشور باید در صورت قهرمانی انگلیس در مسابقات یورو، این پیروزی را جشن بگیرد. او گفت: «در مورد این موضوع مطمئن نیستم. بگذارید چند ساعت آینده را پشت سر بگذاریم و ببینیم آنها جام را بالای سر می‌برند یا خیر. ما باید به نوعی این پیروزی را جشن بگیریم، اما باید ببینیم که این چگونه خواهد بود. قطعا به روشی مناسب است.»

گری نویل همچنین در مورد مقایسه شدن این نخست‌وزیر با گرت ساوتگیت هم از او پرسید و استارمر پاسخ داد: «من کاملاً می‌توانم خودم را با ساوتگیت مقایسه کنم. وقتی کار خود را به عنوان رهبر حزب کارگر شروع کردم، مردم می‌گفتند: «شما نمی‌توانید کارتان را به پایان برسانید، شما به اندازه کافی خوب نیستید.» «شما نمی‌توانید در پنج سال آینده دولت کارگری ایجاد کنید.» من همیشه از همان ابتدا گفتم که تیم ساوتگیت یک تیم فوق‌العاده است و او یک مدیر عالی است که بهترین عملکرد را از آنها می‌گیرد. من واقعاً خوشحالم که آنها تا اینجا آمده‌اند. آنها باید واقعاً خوشحال باشند. آنها باید بسیار به خودشان افتخار کنند، کل کشور پشت سر آنها است و از آنها حمایت می‌کنند.»

نظر شما