شناسهٔ خبر: 67672584 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

پیام ماسک به ترامپ پس از ترور نافرجام/ تو شهید زنده و به سرسختی روزولت هستی! پیام ماسک به ترامپ پس از ترور نافرجام/ تو شهید زنده و به سرسختی روزولت هستی!

از پاکستان شروع می‌کنیم که دادگاه حکم تبرئه عمران خان را در محکومیت ازدواج غیر شرعی صادر کرد. سپس به گردهمایی جنجالی و خونین ترامپ در پنسیلوانیای آمریکا می‌رویم. در آخر هم به جنایت در کنیا می‌پردازیم. پاکستان؛ تبرئه عمران خان از اتهام ازدواج غیر قانونی دادگاهی در پاکستان محکومیت ازدواج غیر قانونی

صاحب‌خبر -

از پاکستان شروع می‌کنیم که دادگاه حکم تبرئه عمران خان را در محکومیت ازدواج غیر شرعی صادر کرد. سپس به گردهمایی جنجالی و خونین ترامپ در پنسیلوانیای آمریکا می‌رویم. در آخر هم به جنایت در کنیا می‌پردازیم. 

 

پاکستان؛ تبرئه عمران خان از اتهام ازدواج غیر قانونی

دادگاهی در پاکستان محکومیت ازدواج غیر قانونی عمران خان و همسرش بشرا بی‌بی‌ را لغو و این دو را تبرئه کرده است. دستور آزادی فوری عمران خانم و همسرش هم صادر شده است.

این اتفاق درست یک روز پس از این که حزب تحریک انصاف اکثریت کرسی‌های دادگاه عالی را به دست‌آورد، رخ داده است. البته عمران خان تنها به دلیل ازدواج غیر قانونی در زندان نیست که به سرعت آزاد شود.

پیشتر دادگاهی در پاکستان عمران خان، نخست‌وزیر سابق و همسرش را به دلیل عدم رعایت قوانین شرع در ازدواج ( عدم رعایت عده) به ۷ سال زندان محکوم کرده بود. 

 

آمریکا؛ از پنسیلوانیا و عصر خونین ترامپ چه می‌دانیم؟

گردهمایی تبلیغاتی ترامپ برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ در پنسیلوانیا با تیراندازی تروریستی به سوی رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده به پایان رسید.

گوش راست ترامپ در این سوء قصد مجروح شده است. یکی از حضار در این گردهمایی کشته شده است و دو نفر دیگر مجروحیت شدید دارند. پلیس می‌گوید ضارب هم کشته شده است.

حال ترامپ خوب است. پلیس فدرال تحقیقات را شروع کرده است. نام ضارب متیو کروکس است. او ۲۰ ساله است. سیاستمداران در آمریکا و سایر کشورهای جهان این سوء قصد را محکوم کرده اند.

 

آلمان؛ کسادی بازار فروش الکل در آستانه فینال یورو

خرده فروشان دور و بر استادیوم‌ میزبان مسابقه فینال جام ملت‌های اروپا می‌گویند مشتری‌ها اغلب آبجوهای بدون الکل یا بسیار کم‌الکل می‌خرند.

وقتی می‌دانیم یک پای فینال امشب تیم ملی انگلیس است، این اتفاق غیرمنتظره و عجیب است؛ هواداران بریتانیایی فوتبال بدون بطری‌های آبجو غیر قابل تصور هستند!

به نظر می‌رسد سردردهای فردای نوش‌خواری باعث شده است هواداران بیشتر به سمت نوشیدنی‌های کمتر الکلی یا بدون الکل متمایل شوند.

 

پیام ماسک برای ترامپ؛ تو شهید زنده و سرسختی!

سرانجام ایلان ماسک رودربایستی‌ها را کنار گذاشت و حمایت واضح و آشکار خود را از دونالد ترامپ و جبهه جمهوریخواهان برای انتخابات ۲۰۲۴ اعلام کرد. 

پس از این که خبر سوء قصد به جان ترامپ در پنسیلوانیا منتشر شد، صاحب پلتفرم ایکس دونالد ترامپ را شهید زنده و سرسخت توصیف کرد و نوشت آخرین نامزد سرسخت آمریکا تئودور روزولت بود!

ایلان ماسک همچنین در صفحه شخصی خود در ایکس برای ترامپ آرزوی سلامتی کرد و نوشت « من به طور کامل رئیس‌جمهور ترامپ را تایید می‌کنم!». ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان است.

 

کنیا؛ کشف اجساد مثله شده زنان در موکورو

پلیس کنیا می‌گوید قطعات بیشتری از اجساد زنان را در منطقه فقیر نشین موکورو در نایروبی کشف . جمع‌آوری کرده است. آنها پیشتر جسد ۶ زن مثله شده را پیدا کرده بودند.

این قطعات شامل پاهای قطع شده و نیم تنه درون گونی بسته‌بندی و در محل جمع‌آوری زباله‌های موکورو رها شده است. هنوز اظهار نظر قطعی درباره این جنایت منتشر نشده است.

تحقیقات در موکورو شروع شده است. اهالی موکورو در واکنش به این اتفاق خشمگین و عصبانی شده اند. اجساد کشف شده نشانه‌های واضح از شکنجه و قطعه‌ قطعه کردن دارند.

 

منبع: sharghdaily-937153

نظر شما